Vo0do0 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Leste en eller annen plass på dette forumet, at dersom det lyste gult i shad0ws experimental klienten, så var det ikkje optimalisert. Har NGT DSL. Hvilke porter kan jeg åpne for at det skal gå raskere? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 På prefs kan du velge porter. Standard står 6881-6999, men du kan jo velge selv hva du vil bruke. Må ha oppe så mange porter som du vil at forskjellige foilk skal kunne koble til deg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Du må inn i ruteren din og forwarde portene i NAT-menyen. Og det er en port per torrent, ikke en port per tilkobling ... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Takk takk. Nå lyser det grønt som aldri før. Men synes det er slapp download speed da... Total på torrenten ligger på 400kb/s Jeg ligger på 20 ut og 10 inn. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det øker på etterhvert. Bare du får lastet ned litt så får du opp dampen (mer å sende ut gir mer inn) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Hei, jeg bruker BT masse selv, men jeg har egentlig ikke vært borti andre kliententer enn standarden, og en "experimental version" som var utvidet for muligheter for å kontrollere in/in hastighet, plus hvor mange du koblet til osv. Kan gjerne tenke meg noe mer avansert, så hva annbefales? Finnes Shadow i en versjon som har den siste bittorrent-kjernen (3.3)? 3.3 har såpass mange forbedringer at jeg ikke tror jeg er vilig til å gå tilbake en versjon for å kunen bruke en mer avansert klient... -Stigma Endret 10. desember 2003 av Stigma Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bruk Azureuz dere Ett vindu for ALLE åpne torrents. *MYE* enklere å seede. Krever ganske mye da, så hvis du ikke har en 1Ghz+ maskin bør du finne noe annet. Har du mer enn det går det som bare juling Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, Shad0ws-build blir nokså ofte oppdatert. http://bt.degreez.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå