Harald Brombach (digi.no) Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Nå kan det være på tide å oppgradere.Nvidia faser ut støtten for 32-bit operativsystemer Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Kan ikke si jeg klandrer dem. 4 Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis bare high-end skanner leverandørene kunne lage 64-bits drivere nå. Vi må kjøre en Canon som tar 60 sider i minuttet på 32-bits, for med 64-bits OS tar den flere sekunder pause pr side (Panasonic HAR klart å gi ut 64-bits til sine skannere). Lenke til kommentar
skygamer Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Flaks jeg har 64 bit hardware så det kun er en tur innom the pirate bay spm gjenstår for å få 64 bit. Har nemlig ikke råd til my windows og jeg har Windows XP 32 bit cracked Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Flaks jeg har 64 bit hardware så det kun er en tur innom the pirate bay spm gjenstår for å få 64 bit. Har nemlig ikke råd til my windows og jeg har Windows XP 32 bit cracked I så tilfelle kan jeg ikke forstå hvorfor du bryr deg om dette. Nvidia har ikke hatt XP på oppdateringslista på flere år. Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Flaks jeg har 64 bit hardware så det kun er en tur innom the pirate bay spm gjenstår for å få 64 bit. Har nemlig ikke råd til my windows og jeg har Windows XP 32 bit cracked Koster en boks Tuborg inkl. pant for Windows på eBay.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå