AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hei! Lurte på om noen har vært borti lignende jenter. Avtalte tinder møte med ei som jeg fikk en god tone med. Avtalte å møtes 3 dager frem i tid. Dagen før avlyser hun fordi hun måtte jobbe ekstra. Hun spør om jeg kan møtes to dager senere og beklager så mye, sa null stress og at dagen hun foreslo passet fint. Dagen før avlyser hun igjen fordi noen på jobben hennes var syk. Hun kommer ikke med forslag til ny dag. Svarer bare med null stress, og at hun for si ifra om hun vil møtes en annen dag. Hører ikke noe mer fra henne. Tenker why not og sender henne ny melding etter det har gått en uke om å møtes. Det ville hun veldig gjerne, og vi avtaler dag 4 dager frem i tid. Samtidig som vi avtalte dette spør jeg henne også om et spørsmål, men får nada svar. Dagen før møtet kommer, og ettersom jeg fortsatt ikke har hørt noe har jeg for lenge siden bare tenkt at det ikke blir noe av og ikke tenkt noe mer på det. 10 minutter før vi "skulle" ha møttes når vi planla det for 4 dager siden tikker det inn enn melding med beklager, har hatt så ekstremt mye å gjøre og at hun gjerne ville møtes. ( Hun har altså ikke svart på 4 dager, og kommer med dette 10 min før vi i utgangspunktet skulle møtes) Nå er jeg en ganske oppegående person, og har godt med alternativer så å bli behandlet på den måten er egentlig helt uakseptabelt. Men samtidig så er dette Tinder og hun skylder meg i utgangspunktet ingenting når vi ikke har møttes før, så jeg tenkte why not og sa ja til å møte henne. Møtet var svært hyggelig og jeg fikk et veldig godt inntrykk av henne. Vi pratet lenge og hadde en god tone, så jeg ville gjerne ha møtt henne igjen. Sender henne en melding senere på kvelden der jeg sier det var hyggelig og møtes og at vi burde gjenta det når begge er tilbake fra ferie. Det syntes hun også. ----- Men. Føler det er kun jeg som tar intiativ til å holde samtalen gående. F.eks når jeg sendte henne melding etter møtet svarte hun veldig langt og utfyllende etc, men hun kom aldri med noe spørsmål til meg for å holde det gående. Sendte hun en melding for tre dager siden på snap om hvordan hun hadde det på ferien, og fikk lang melding med masse smilies, men ingen videre spørsmål til meg. Hadde hun svart kort og upersonlig til meg de to gangene jeg hadde skrevet til henne etter vi møttes ( 7 dager siden nå), hadde jeg jo tatt hintet og bare droppet hun. Men synes det blir litt vanskelig å forstå helt hva hun vil. Skrev til hun på slutten at hun får sende meg litt snaps fra ferien da hun er på et eksotisk sted, men ikke fått noe som helst av henne i det hele tatt. Har heller ikke sendt noe snaps til hun, men det er fordi jeg synes også hun skal ta noe initiativ. Så, har noen har vært borti jenter som kun svarer når du snakker til de og samtidig svarer langt på meldingene? Men at du også må holde samtalen i gang? Hadde i utgangspunktet bare tenkt til å droppe hele jenta, men har lyst til å møte henne en gang til. Det kan jo være at hun fortsatt ikke vil investere så mye i det siden vi kun har møttes engang. Skal sies at hun var meget vakker, og veldig oppegående sosialt og i jobbsammenheng så hun har nok mye alternativer når det gjelder menn. Anonymous poster hash: e5d51...ea8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Helt vanlig. Du høres nesten sur ut så jeg kan bare anbefale å droppe henne. Gå videre du eller fortsett i samme duren så kanskje hun varmes opp litt etterhvert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Helt vanlig. Du høres nesten sur ut så jeg kan bare anbefale å droppe henne. Gå videre du eller fortsett i samme duren så kanskje hun varmes opp litt etterhvert. Har ikke vært borti lignende, har da vært på gode dates før og da har alltid jenta vist initiativ. Så er klart jeg blir litt sur når hun samtidig sender "bra" svar tilbake, det blir veldig mixed signals. Sliter også litt på egoet mitt da jeg absolutt ikke vil være han som viser all interessen og føle at jeg mister all selvrespekt... Samtidig var hun mega hyggelig på daten også... Haater sånne her jenter, fordi jeg blir helt gal av det. Anonymous poster hash: e5d51...ea8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor bry seg mer om og fortsette med noe du hater? Hadde skjønt hvis det gjaldt støvsuging... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Ser du bra ut da? får du mye oppmerksomhet fra jenter osv? Hvis nei : Fortsett å gi initiativ og hvis at du bryr deg, mange som har fått for seg at det å leke hard to get er veien å gå, Dette er som regel for de som får plenty av oppmerksomhet fra jenter fra før Hvis ja : Skip denne og kom deg videre Tinder er jo bare basert på hva du ser før man evt møtes Her blir mange skuffet eller hyggelig overrasket, Hun har nok nok av gutter som står i kø for å treffe henne og det gir ofte mentaliteten " Jeg kan alltids få bedre enn han eller han " Går samme vei for gutter som får mye matches med jenter Gå etter førsteinntrykk, Det sier mye om damene på tinder Jeg styrer så å si alle mine kompiser sine tinder-profiler så jeg har fått pratet og har sørget for vell over 100 treff nå Kommer til slutt også ann på hva du søker Et enkelt ligg eller noe som kan utvikle seg til noe mer Anonymous poster hash: 2eeee...616 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor bry seg mer om og fortsette med noe du hater? Hadde skjønt hvis det gjaldt støvsuging... Fordi utifra første møtet jeg hadde med henne er hun akkurat det jeg er på jakt etter. Men dialogen etterpå gjør at jeg blir usikker, og det er nok til at jeg bare egentlig vil droppe henne helt da jeg føler hun er for uinteressert og jeg har mine standarder på hvordan jeg vil bli behandlet... Ser du bra ut da? får du mye oppmerksomhet fra jenter osv? Hvis nei : Fortsett å gi initiativ og hvis at du bryr deg, mange som har fått for seg at det å leke hard to get er veien å gå, Dette er som regel for de som får plenty av oppmerksomhet fra jenter fra før Hvis ja : Skip denne og kom deg videre Tinder er jo bare basert på hva du ser før man evt møtes Her blir mange skuffet eller hyggelig overrasket, Hun har nok nok av gutter som står i kø for å treffe henne og det gir ofte mentaliteten " Jeg kan alltids få bedre enn han eller han " Går samme vei for gutter som får mye matches med jenter Gå etter førsteinntrykk, Det sier mye om damene på tinder Jeg styrer så å si alle mine kompiser sine tinder-profiler så jeg har fått pratet og har sørget for vell over 100 treff nå Kommer til slutt også ann på hva du søker Et enkelt ligg eller noe som kan utvikle seg til noe mer Vil si jeg ser relativt bra ut, har over 1000 match på tinder f.eks men kunne sikkert vært mye bedre trent. Setter fort Tinder jentene jeg møter i kategorier, pen & morsom men lave ambisjoner/ingen utdannelse = Ligg og ikke kjærestemateriale f.eks. Om en sånn jente hadde holdt på slik som her ville jeg aldri brydd meg. Men akkurat hun her virket som å være hele pakket. Det er selvfølgelig for tidlig å si etter ett møte, men jeg fikk et godt inntrykk. Så laget da tråden for om folk hadde vært borti lignende jenter og om det kunne være verdt mer innsats fra meg. Anonymous poster hash: e5d51...ea8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Setter fort Tinder jentene jeg møter i kategorier, pen & morsom men lave ambisjoner/ingen utdannelse = Ligg og ikke kjærestemateriale f.eks. Så laget da tråden for om folk hadde vært borti lignende jenter og om det kunne være verdt mer innsats fra meg. Anonymous poster hash: e5d51...ea8 Dårlig holdning. Du kan gå glipp av veldig mye bra jenter som er en super partner hvis du har krav om ditten og datten og "kaster" de andre uten engang å prøve. For min del har de beste jentene vært helt vanlige uten spesielle ambisjoner bortsett fra å være ålreit generellt sett. Jeg har vært borti liknende og kan love deg at det ikke er verdt det. De par fem damene jeg har vært borti som har vært liknende det du beskriver har vært søppel selv om de har hatt ambisjoner og utdannelse. Rett og slett elendige kvinnfolk jeg aldri kunne tenkt meg et forhold med etter jeg ble kjent med dem selv om de var veldig "hyggelige". Overfladiske drittfitter var de Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Når en dame er mye mer opptatt av jobben en av deg, er det et ekstremt tydelig tegn på at hun ikke er særlig interessert. Anonymous poster hash: 6e372...4f0 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Du har gjort ditt. Du har møtt henne og vist interesse. Har hun blitt interessert vil hun kontakte deg. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Du har gjort ditt. Du har møtt henne og vist interesse. Har hun blitt interessert vil hun kontakte deg. Eller hun vil at han skal jakte på henne. ... I: Noen jenter vi ha fred og ro og tar kontakt når de ønsker å ha kontakt. II: Noen jenter vil at du skal ta kontakt ofte, og dropper deg om du ikke tar kontakt ofte nok. III: Noen jenter setter pris på oppmerksomhet, lar være å svare om de ikke vil snakke med deg, og tar initiativ når de vil snakke med deg igjen, og har ingen problemer med å ta kontakt. I: Noen jenter hinter om hva de mener og synes du er creepy for å ikke forstå at de avviste deg, selv om de aldri konkret avviste deg. II: Noen jenter hinter om hva de vil, sier det motsatte av hva de mener om du spør dem rett ut, og spiller hard to get, men vil bli tatt. III: Noen jenter sier akkurat hva de mener. Kategori I og II kan dra til helvete. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Du har gjort ditt. Du har møtt henne og vist interesse. Har hun blitt interessert vil hun kontakte deg. Eller hun vil at han skal jakte på henne. ... I: Noen jenter vi ha fred og ro og tar kontakt når de ønsker å ha kontakt. II: Noen jenter vil at du skal ta kontakt ofte, og dropper deg om du ikke tar kontakt ofte nok. III: Noen jenter setter pris på oppmerksomhet, lar være å svare om de ikke vil snakke med deg, og tar initiativ når de vil snakke med deg igjen, og har ingen problemer med å ta kontakt. I: Noen jenter hinter om hva de mener og synes du er creepy for å ikke forstå at de avviste deg, selv om de aldri konkret avviste deg. II: Noen jenter hinter om hva de vil, sier det motsatte av hva de mener om du spør dem rett ut, og spiller hard to get, men vil bli tatt. III: Noen jenter sier akkurat hva de mener. Kategori I og II kan dra til helvete. Det er veldig vanskelig å si. Jeg hadde hun på snap før jeg møtte hun og, og det var samme greia der. Noen ganger jeg spør de fra tinder om snap, og i 99% av tilfellene ender det jo opp med at man prater endel frem og tilbake. Men ikke med henne her, hun sendte faktisk heller ikke noe snap før jeg møtte hun og virket totalt uinteressert. Men mistanken fikk jeg jo styrket etter at hun sendte melding 10 min før daten om vi skulle møtes likevel. Hun kjører helt sitt eget løp virket det som. Men er egentlig ganske urelevant hvordan hun er på snap og meldinger når vi kun har møttes 1 gang om hun faktisk dukker opp. For når vi først møttes var hun jo mega hyggelig og tilstede. Sendte henne en random snap i sted som enhver jente som var litt interessert ville svart på uten svar. Men igjen, det gjorde hun jo heller ikke før vi møttes og når vi møttes virket hun interessert. Sååå, må si jeg synes det er meget rart. Tenker at jeg sender henne en melding om vi skal møtes om en uke når jeg er tilbake fra ferie og ser hva hun skriver, i mellomtiden lar jeg henne være. MEN, møter jeg henne enda en gang og hun fortsetter sånn her er det helt uaktuelt å prate mer med hun. Anonymous poster hash: e5d51...ea8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Du har gjort ditt. Du har møtt henne og vist interesse. Har hun blitt interessert vil hun kontakte deg. Eller hun vil at han skal jakte på henne. ... I: Noen jenter vi ha fred og ro og tar kontakt når de ønsker å ha kontakt. II: Noen jenter vil at du skal ta kontakt ofte, og dropper deg om du ikke tar kontakt ofte nok. III: Noen jenter setter pris på oppmerksomhet, lar være å svare om de ikke vil snakke med deg, og tar initiativ når de vil snakke med deg igjen, og har ingen problemer med å ta kontakt. I: Noen jenter hinter om hva de mener og synes du er creepy for å ikke forstå at de avviste deg, selv om de aldri konkret avviste deg. II: Noen jenter hinter om hva de vil, sier det motsatte av hva de mener om du spør dem rett ut, og spiller hard to get, men vil bli tatt. III: Noen jenter sier akkurat hva de mener. Kategori I og II kan dra til helvete. Det er veldig vanskelig å si. Jeg hadde hun på snap før jeg møtte hun og, og det var samme greia der. Noen ganger jeg spør de fra tinder om snap, og i 99% av tilfellene ender det jo opp med at man prater endel frem og tilbake. Men ikke med henne her, hun sendte faktisk heller ikke noe snap før jeg møtte hun og virket totalt uinteressert. Men mistanken fikk jeg jo styrket etter at hun sendte melding 10 min før daten om vi skulle møtes likevel. Hun kjører helt sitt eget løp virket det som. Men er egentlig ganske urelevant hvordan hun er på snap og meldinger når vi kun har møttes 1 gang om hun faktisk dukker opp. For når vi først møttes var hun jo mega hyggelig og tilstede. Sendte henne en random snap i sted som enhver jente som var litt interessert ville svart på uten svar. Men igjen, det gjorde hun jo heller ikke før vi møttes og når vi møttes virket hun interessert. Sååå, må si jeg synes det er meget rart. Tenker at jeg sender henne en melding om vi skal møtes om en uke når jeg er tilbake fra ferie og ser hva hun skriver, i mellomtiden lar jeg henne være. MEN, møter jeg henne enda en gang og hun fortsetter sånn her er det helt uaktuelt å prate mer med hun. Anonymous poster hash: e5d51...ea8 Tror også det med at jeg ikke maste på om å møtes var en test. Tviler sterkt på at hun kom på 10 minutter før vi i utgangspunktet skulle møtes at vi hadde avtale da når det hadde gått 4 dager i mellomtiden. De fleste ville nok ha skrevet " Blir det noe av?" "Hva skjer?" Osv. Men ettersom jeg lot være forstod hun kanskje at det ikke var så Big deal for meg og synes det var attraktivt. Hva vet jeg. Anonymous poster hash: e5d51...ea8 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Innviklet parringsrituale aper driver med for tiden.. Jeg har aldri svart på en eneste snap forresten. Betyr ingenting annet enn at jeg ikke driver med det tullet. 2 Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Tydeligvis en litt vimsete dame som kanskje også har en del tilbud fra andre menn muligens. Mitt råd er: Vis gjerne interesse , men ikke la det gå på selvrespekten løs, altså din egen respekt for deg selv. Det går en grense for hvor mye man skal ofre seg og tilpasse seg for å bli kjent med en dame. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 La henne vise at hun er interessert heretter. Du må ikke kaste bort energi på noen som virker så lite interessert. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Så, har noen har vært borti jenter som kun svarer når du snakker til de og samtidig svarer langt på meldingene? Men at du også må holde samtalen i gang? Hadde i utgangspunktet bare tenkt til å droppe hele jenta, men har lyst til å møte henne en gang til. Det kan jo være at hun fortsatt ikke vil investere så mye i det siden vi kun har møttes engang. Skal sies at hun var meget vakker, og veldig oppegående sosialt og i jobbsammenheng så hun har nok mye alternativer når det gjelder menn. Anonymous poster hash: e5d51...ea8 Rammen rundt interaksjonen nå er at du er den som jakter og hun er den som blir jaktet på, men hvor du investerer betydelig mer tid og energi enn henne. Dette er et dårlig utgangspunkt for alle slags typer forhold. For å løse "problemet" bør du møte nye jenter (fra Tinder) for å komme deg over din ensidige "forelskelse" Endret 31. desember 2017 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå