Gå til innhold

Sette android på "mute"

Anbefalte innlegg

Når jeg setter telefonen på mute, så lager den likevel et ******* leven når noen ringer. Dette levenet kommer ut igjennom minijacken, hvis noe er tilkoblet. For eksempel en høyttaler. Er det noen måte å faktisk få telefonen til å være stille på? For dette er helt håpløst.

Telefonen er Huawei Honor Holly.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke meg bekjent, nei dessverre!

Ringelyder er noe både Apple og Android har mye å lære på:

Hos både Apple og Android kommer det ringelyd ut minijacken, selv om man har mutet telefonen!

Hos Apple er der heller ingen ikon på skjermen som forteller at man har mutet telefonen, så man tror ofte at høyttaler er defekt (før man oppdager at bryteren på siden er trykket ned en halv millimeter.

I tillegg kommer det aldri SMS-lyd fra iPhone så lenge hodetelefoner er tilkoblet, kun i hodetelefon! Noe som er et stort problem når hodetelefonene ikke er i øret, men ligger klar på pulten (som er prakisk når man sitter foran PC, og vi ha begge hender fri til tastatur, og man ofte svarer telefonen med handsfree). Jeg ser ofte viktige SMS for sent på grunn av dette.

De burde hatt et menyvalg for hvor man vil ha ringelyd/SMS-lyd: "Headset / Høyttaler / Begge"!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...