Emancipate Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Når jeg setter telefonen på mute, så lager den likevel et ******* leven når noen ringer. Dette levenet kommer ut igjennom minijacken, hvis noe er tilkoblet. For eksempel en høyttaler. Er det noen måte å faktisk få telefonen til å være stille på? For dette er helt håpløst. Telefonen er Huawei Honor Holly. Endret 28. desember 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
ozone Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Ikke meg bekjent, nei dessverre! Ringelyder er noe både Apple og Android har mye å lære på: Hos både Apple og Android kommer det ringelyd ut minijacken, selv om man har mutet telefonen! Hos Apple er der heller ingen ikon på skjermen som forteller at man har mutet telefonen, så man tror ofte at høyttaler er defekt (før man oppdager at bryteren på siden er trykket ned en halv millimeter. I tillegg kommer det aldri SMS-lyd fra iPhone så lenge hodetelefoner er tilkoblet, kun i hodetelefon! Noe som er et stort problem når hodetelefonene ikke er i øret, men ligger klar på pulten (som er prakisk når man sitter foran PC, og vi ha begge hender fri til tastatur, og man ofte svarer telefonen med handsfree). Jeg ser ofte viktige SMS for sent på grunn av dette. De burde hatt et menyvalg for hvor man vil ha ringelyd/SMS-lyd: "Headset / Høyttaler / Begge"! 1 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg regner med at det virker om du setter den på lydløs uten noe tilkoblet, så da ville jeg ha frakoblet høytaleren. Ellers finnes det ulike apper, men vet ikke om de virker på det du spør om. Her er et utvalg: https://play.google.com/store/search?q=Mute&c=apps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå