Tenketanken Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 1). Vet ikke om dette er alvorlig eller ikke: når bilen er kald (= stått over natta) knirker det fremme når jeg bremser. Ingenn metallisk lyd, men mer knirking og piping. Når jeg slipper bremsen for å bevege bilen igjen, kommer samme lyden. Merker ikke noe når bilen kjørt en stund. 2). Jeg hører også noen lyder i midten av bilen, som om baksetet er løst og slenger. Har sjekket at det ikke er baksetet. Tror det er fra under bilen et sted. Jeg kjører corolla verso 2,2, diesel, manuell, 2007modell Anyone? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Plastikk knirker/piper-gnisser når det er kaldt. Store deler av biler inneholder plastikk. Endret 29. desember 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Siden lyden foran kommer når du bremser og slipper bremsen, ville jeg startet med å sjekke gliderne på caliperne. Lyden under/bak må du spesifisere bedre. Kan være slitte foringer, løs bensinslange/rør, feil i oppheng av eksosanlegg, og mye annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå