NTB - digi Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Det nye EU-direktiv om betalingstjenester, PSD2, trer i kraft 13. januar 2018.Facebook kan bli banken din Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Tekniske sett er det mulig, tanken er slett ikke dum, men stoler vi nok på Facebook? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 På tide å slette Facebook-profilen ser jeg. 6 Lenke til kommentar
Steinar Herland Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Mer interessant om f.eks PayPal kan lage en bedre tjeneste? 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Har ikke facebook konto 2 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Tekniske sett er det mulig, tanken er slett ikke dum, men stoler vi nok på Facebook? Kommersielle interesser og reklameinntekter gjennom målrettet reklame mot deg fra dine registrerte betalingsmottakere - tror jeg holder meg til tradisjonell bank og gjør-det-selv prinsippet i nettbanken. 3 Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Så godt som HELE inntekten til både Facebook og Google kommer fra deres evne til å servere deg målrettet reklame basert på deres profilering av deg som bruker. Gjett om de gleder seg til kontoutskriftene dine... 3 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Facebook er en alvorlig trussel for det moderne og oppvoksende samfunnet 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg blir mer og mer skeptisk til Facebook som bank hver gang jeg leser om et nytt FB-virus. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/teknologi/it-eksperter-advarer-mot-nytt-facebook-virus/a/24219879/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Får ikkje håpe Facebook blir banken min. Det er grenser for kor mykje ein skal legge livet sitt i hendene på det firmaet. 4 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 På tide å slette Facebook-profilen ser jeg. Først nå? Da har du svelgt kameler 5 år lengre enn jeg holdt ut... Lenke til kommentar
O3S6RKP1 Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Er vel ikke Facebook som kan BLI banken din, men de har rett til å FORVALTE den kontoen du HAR i banken din. Banken din er altså pliktig til å blottlegge sitt grensesnitt mot kontoen din overfor de tjenester(fb, smazon, etc.) du tillater. Så du har fortsatt pengene i banken din. Du kan ikke gå til Facebookfilialen i byen din og ta ut cash for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå