Dead_Angel_90 Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Haha, alltid like moro xD 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 http://www.youtube.com/watch?v=3bwE4KRNTjA]https://www.youtube.com/watch?v=3bwE4KRNTjA Denne var da ganske fengende, synes jeg :-) Ja, liker den godt, men for noen låter det helt grusomt..... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Haha, alltid like moro xD I know Lenke til kommentar
Zork Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 det e såvidt jeg veit det eneste instrumentet man IKKE trenger å hverken ta på eller blåse i for å få lyd 1 Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) det e såvidt jeg veit det eneste instrumentet man IKKE trenger å hverken ta på eller blåse i for å få lyd Så sant! Hadde glemt den :O Takk Men denna e horribel sur da xD Endret 18. april 2018 av Dead_Angel_90 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Men denna e horribel sur da xD Absolutt - i etterpåklokskapens lys kan jeg bare legge meg flat, ta ansvar og innrømme at jeg burde lyttet litt før jeg gikk for første youtube-treff der. Skulle nesten tro noen hadde kjørt denne gjennom en eller annen forvrenging - definitivt ikke verdig hverken Jarre eller laserharpen hans. Endret 20. april 2018 av Zork Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Ustemte gitarer er ikke en fryd for øret. Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Men denna e horribel sur da xD Absolutt - i etterpåklokskapens lys kan jeg bare legge meg flat, ta ansvar og innrømme at jeg burde lyttet litt før jeg gikk for første youtube-treff der. Skulle nesten tro noen hadde kjørt denne gjennom en eller annen forvrenging - definitivt ikke verdig hverken Jarre eller laserharpen hans. haha =P Ustemte gitarer er ikke en fryd for øret. Ustemte instrumenter generelt e horribelt =P Som korpsnerd så e det det verste jeg veit xD Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Men denna e horribel sur da xD Absolutt - i etterpåklokskapens lys kan jeg bare legge meg flat, ta ansvar og innrømme at jeg burde lyttet litt før jeg gikk for første youtube-treff der. Skulle nesten tro noen hadde kjørt denne gjennom en eller annen forvrenging - definitivt ikke verdig hverken Jarre eller laserharpen hans. haha =P Ustemte gitarer er ikke en fryd for øret. Ustemte instrumenter generelt e horribelt =P Som korpsnerd så e det det verste jeg veit xD Haha kan tenke meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå