steinjarle Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Godkjent av amerikanske myndigheter.Ny trådløs ladeløsning kan lade enhetene dine flere meter unna Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Enda fler bølger i hjemmet Lenke til kommentar
ToVine Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Dette må være noe for folkets strålevern... 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Hadde vært fint om EU hadde løsna litt på SAR-kravet til mobiler også. EL-overfølsomme hele gjengen der. Endret 28. desember 2017 av Andrull Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarkt 6 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarkt Eller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen 5 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarktEller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen Blodårer som ryker pga. Radiobølger fra wifi? Hva med hans foreldre som kanskje kjøpte en av de tidligste mikrobølgeovnene? De kunne jo lage litt krøll i rognsekken til far... Du kan nevne AVM til din utleier, så han har noe å lese seg opp om: Arteriell venøs malformasjon, der arterieåren i hjernen får rett over i venen og sørger for at man opplever hodepine pga. Puls i venene og til slutt vil briste i en smell. God jul Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarktEller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen Blodårer som ryker pga. Radiobølger fra wifi? Hva med hans foreldre som kanskje kjøpte en av de tidligste mikrobølgeovnene? De kunne jo lage litt krøll i rognsekken til far... Du kan nevne AVM til din utleier, så han har noe å lese seg opp om: Arteriell venøs malformasjon, der arterieåren i hjernen får rett over i venen og sørger for at man opplever hodepine pga. Puls i venene og til slutt vil briste i en smell. God jul hahah yep, ironiske er at jeg studerer stråling på universitetet. Han ble litt varm i toppen når jeg sa det da han spurte hva jeg studerte 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hjerneblødningen hørtes det ut som han allerede har fått desverre. :'( Lenke til kommentar
Sondre Dahlin Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarktEller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen Kan vel alltids skjule SSIDen da? :3 idk Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarktEller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen Kan vel alltids skjule SSIDen da? :3 idk Akkurat det jeg har gjort, han har ikke reagert noe på det 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarktEller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen Kan vel alltids skjule SSIDen da? :3 idk Akkurat det jeg har gjort, han har ikke reagert noe på det Har han noe i kontrakten som begrenser råderetten din på dette området? I tilfelle han ikke har spesifisert dette, så ville jeg sagt at det er en begrensning som ikke er kontraktfestet. Ikke artig å "gå i mot" utleier, da det kan få konsekvenser i forhold til eventuell forlengelse eller på annen måte forsurer samarbeidet, men så lenge du sier rolig og saklig at dette har han ikke lov til å komme med i etterkant, og at dersom han står fast på dette, så må du vurdere leieforholdet. Selvsagt er du jo i en ypperlig posisjon til samtidig å fortelle han at frykten hans er ubegrunnet og feilaktig. :-) Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg tror at han uansett bør bekymre seg mer for kosmisk stråling enn fra wifi nettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg