AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Kjære forumgjengere. Først og fremst god jul og godt nyttår til dere alle. Denne vinteren så har jeg slitt med ulike symptomer som jeg først de siste ukene har satt i sammenheng, og sammen så dekker de alle kriteriene / symptomene til Sjögrens Syndrom - og derfor ser jeg ingen annen mulighet enn at jeg selv har dette. Blir begynt utredet på nyåret engangs regner jeg med. Men jeg finner lite informasjon på nett. Hvordan er det å leve med denne diagnosen? Er det noen som har denne og kan si noe om liv og virke? Jeg har mange tanker og følelser, men det blir bare mange løse tråder. Håper noen kan sette ord på egne erfaringer og opplevelser. Hvordan fant dere ut av diagnosen, hvordan er dere i gode og dårlige perioder, hvordan er oppfølgning, osv... Anonymous poster hash: e82e7...b42 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Kjenner ikke lidelsen.Men jeg ser revmatikerforbundet har et eget hefte om dette: Link. De har også en gruppe for dette der du kan finne likesinnede å prate med, om det nå viser seg at det er dette du lider av. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå