Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Det var vel og Cobraen som hadde rekorden før Mc Laren trur eg rett før Mclaren F1 tittlen så hadde Jaguar XJ220 plassen på toppen .. men det tokk bare noen månder før den ble slått av gode gamle McLaren.. som ikke ble slått på 10 år Lenke til kommentar
elbajong Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Nissan Skyliner GTR Ikke mange av dem, nei. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Av de modellene der så er det klart at R34 er den som ser mest agressiv ut. Riktig så tøff om du spør meg, etter de bilene jeg fant på nettet blir ikke R35 så trist heller, litt subaru inspirert front blandet med gode gamle skyline fronten, riktig så lekkert. Er ikke noe som heter R35 de byttet det til V35 da den ble lansert og kan du fortelle meg hvilken subaru som har slik front? jeg vil bare si jeg liker r33 med 1500 hk som gjør 0-200 på 5 sek eller noe.. DET er digg.. eller r33 med nismo eller hva de heter sin stylingskit.. 1500 hester ja .. jøss truru du meg ikke.. ta et søk på kazaa eller noe fil delings prog.. søk på nissan r33 eller noe.. last ned en del så vil du finne en som har 1500 og tar 0- 200 på 4.7 Filmen er av en r33 på rullebane. De viser tiden og farten bilen har Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 har jeg sagt jeg ikke tror deg? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 har jeg sagt jeg ikke tror deg? nei ment trudde du mente ja jøss yeah right liksom .. sry Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Lizzom lizzom Alt er egentlig mulig her i motor verden når det gjelder ytelser og hastighet... Så lenge man har PENGER nok. No problem å få 1700 hester i en granada, eller 2000 hester i en 2CV. Det sier ingen ting om de "normale" bilene... For med så mange hester er bilene sterkt modifisert hele veien, ikke kom å si meg at den Skylinen er orginal utennom motor og driverk Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 var ikke dette egentlig en tråd om hvilke biler til under 1 mill. vi ville ha til/savnet i norge Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 var ikke dette egentlig en tråd om hvilke biler til under 1 mill. vi ville ha til/savnet i norge det var det .. men som med alle de andre trådene her på forumet .. så ble dette en tråd om 1500hesters skylinen .. (tror folkens er litt for opptatt av den ) Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 var ikke dette egentlig en tråd om hvilke biler til under 1 mill. vi ville ha til/savnet i norge det var det .. men som med alle de andre trådene her på forumet .. så ble dette en tråd om 1500hesters skylinen .. (tror folkens er litt for opptatt av den ) er det rart? noen gang sett det et av de dyreste stylings kita til r33? HEFTIG Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 styling gjenerelt er lamt .. [fjortiss-sprak i stemmen] Øyy se på det skjørtet da!! ohhhh *sprekk i stemmen* sånn vil jeg ha azzzz [/fjortiss-sprak i stemmen] det er totalt ubrukelig og stygt .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå