toreml Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Hei. Jeg har satt opp min Mate 10 Pro til å dele internett slik at jeg kan være online med min pc. Jeg får koblet meg til helt fint - IE fungerer som det skal, men jeg sliter med bla Chrome og Outlook. Begge to er vannvittig trege - hvis de i det hele tatt fungerer. Noen som har hatt samme erfaring - og evt har tips til hva jeg må gjøre for å få det til å fungere? Heldigvis hadde jeg med meg min iPhone 6s - som fungerer perfekt, men jeg ønsker ikke å måtte ha med meg to mobiler hele tiden. Lenke til kommentar
toreml Skrevet 27. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg satt mobilen til å bruke kanal 1 (slik iPhonen brukte) og ikke automatisk - som da ble kanal 6. So far so good :-) Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Sonos benytter default kanal 6.....bruk WiFiAnalyzer for å sjekke trådløse nett i din omkrets så ser du hvilke kanaler som er ledige... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå