Gå til innhold

FEATURE: Her er våre personlige favorittspill fra 2017

Anbefalte innlegg

Nettopp derfor burde ikke Gamer kåre årets beste spill. Anmelderne har for snevert grunnlag, og derfor blir det de mest kjente spillene som vinner, og ikke de som er best.

Hvem skal da gjøre det? Anmeldere har vel som oftest et videre grunnlag enn de fleste av oss "vanlige" folk. Hvis man ser på hvor mange det er som faktisk spiller nyeste Fifa og CoD, og bare det, så kunne listene så absolutt sett MYE verre ut. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel siden tidenes stund alltid lest gjennom artiklene deres, men siste årene har det dessverre gått nedover. Når man presterer å si et av årets spill er Persona 5 som ikke engang er spilt ferdig, sier jeg takk for meg på denne siden, viser hvor totalt useriøst det har blitt. Ellers ha et riktig godt nyttår til alle dere andre

Lenke til kommentar

Har vel siden tidenes stund alltid lest gjennom artiklene deres, men siste årene har det dessverre gått nedover. Når man presterer å si et av årets spill er Persona 5 som ikke engang er spilt ferdig, sier jeg takk for meg på denne siden, viser hvor totalt useriøst det har blitt. Ellers ha et riktig godt nyttår til alle dere andre

Hei.

Dette er lister over personlige favoritter, og hvorvidt man har fullført spillene er derfor ganske likegyldig.

Hvis jeg har spilt meg gjennom 100 middelmådige spill i løpet av året og halvveis gjennom ett jeg synes var utrolig godt, er det helt naturlig at sistnevnte er opplevelsen jeg likte best.

Har jeg grunnlag nok til å skrive en anmeldelse av et spill jeg ikke har fullført? I de aller fleste tilfeller er svaret nei.

Kan det likevel ha gitt meg mer glede enn andre spill jeg prøvde i 2017? Selvfølgelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har spilt Persona 5 i over 150 timer. Jeg har ikke fullført det enda, men jeg visste allerede etter 70 timer at det var det beste jeg hadde spilt i år. Det er ikke totalt useriøst spør du meg, det viser bare hvor bra spillet er.

Men du gjør som du vil, ingen kan stoppe deg. Godt nyttår :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF

Anmelder hadde jo et forhold til Zelda. Herregud for et evinnelige mas.

Hvilket forhold? Han hadde kun spilt ett Zelda-spill, og det var 3DS remaken av Ocarina of Time noen måneder i forveien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...