Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 770-790 er bra saker. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 siden min er 700 px bred og høyden varierer siden det er PHP-include Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 men han virka ganske n00b, OFF TOPIC Ja men da så. du har sikkert vært ny på websider en gang du å, så du bør ikke si så mye tror jeg. Jeg bir provosert av sanne som deg Strupstad, det finnes ingen dumme spm. bare dumme svar! Man er ingen forum rytter selv om man har mange poster! ps. siden din sugde, rotete og jævlig WAY OFF TOPIC En annen liten sak, jeg skjønner ikke helt meningen med å poste mange poster hvor det står eks.: ja, nei, når en spør om noe så sier en f.eks. bruk frames og da er det hele igang da kommer en annen nei frames SUGER og da er det plutselig 20 meninger om frames og han som lurte på noe om frames får aldri svaret sitt. Det er ikke tøft og ha mange hundre poster når bare noen få av de er om topic. Ja, nå er det sikkert mange av dere der ute som er "mektig" provosert og det har dere all rett til og være, får når dere synker så lavt og poste bare "dritt" poster så fortjener du / dere det. Men dere må vite det at dette er beregnet til de som gjør slikt. [/font] med forbehold om skriveleif Ehmm, det er du som sitter å spammer nå, sant!? - - - Jeg liker svært dårlig at du går til angrep på folk her. Strupstad prøvde å besvare ditt spørsmål, og du har å være takknemlig for det! Nå var det like før jeg trykker varsle moderator her! [bACK.ON.TOPIC:] En grei oppløsning for ei websider er 790x550/600. Jeg begynner selv å produsere sider som er ment for 1024x768 nuh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå