Gå til innhold

Størelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det slags svar dere kommer med? Også enden da?

Det finnes ingen standard for størrelse for websider, men den bør ikke overskride 790px i bredde, da vil den passe for alle oppløsninger (utenom de få som enda sitter med 640px) Høyden kan variere som du vil, etter som nedoverscrolling ikke er et hatobjekt enda.

Lenke til kommentar

Jada PoleCat, men det er enkelte som foretrekker å ha scrollen inline framfor å scrolle hele siden, og når høyden først var nevnt så tenkte jeg at jeg i alle fall kunne rette den til noe mer riktig. Burde vel kanskje ha nevnt det med vertikal scroll og, mend et er sånn jeg tror de fleste skjønner etter å ha surfet litt selv

Lenke til kommentar
Dynamisk bredde er å foretrekke, så folk med lav oppløsning får med seg alt innholdet, og folk med høy oppløsning slipper å ha 3/4 av skjermen tom.

har et poeng der, men dersom du har en liten midtstilt side kan det være greit med fast oppløsning. ellers blir den så strukket ved store oppløsninger..

Lenke til kommentar
Dynamisk bredde er å foretrekke, så folk med lav oppløsning får med seg alt innholdet, og folk med høy oppløsning slipper å ha 3/4 av skjermen tom.

hmm... kan ikkje si meg enig... når man bruker oppløsning på

1600x1200 og 1920x1200 så er dynamisk størrelse et ******

og ser ufattelig jævli ut....

Er ikkje noe stress med tomt på halve siden, istedet for å måtte lese "en meter"

lange setninger.

Det er også mulig å bruke bakgrunn litt kreativt, den kan jo være svinstor, og

er det bra så blir det ikkje tomt...

EDIT: haha... det er ikkje lov å skrive ****** , eg flire.

Endret av kvikks
Lenke til kommentar
men han virka ganske n00b,

OFF TOPIC

Ja men da så. du har sikkert vært ny på websider en gang du å, så du bør ikke si så mye tror jeg.

Jeg bir provosert av sanne som deg Strupstad, det finnes ingen dumme spm. bare dumme svar! Man er ingen forum rytter selv om man har mange poster!

ps. siden din sugde, rotete og jævlig

WAY OFF TOPIC

En annen liten sak, jeg skjønner ikke helt meningen med å poste mange poster hvor det står eks.: ja, nei, når en spør om noe så sier en f.eks. bruk frames og da er det hele igang da kommer en annen nei frames SUGER og da er det plutselig 20 meninger om frames og han som lurte på noe om frames får aldri svaret sitt.

Det er ikke tøft og ha mange hundre poster når bare noen få av de er om topic.

Ja, nå er det sikkert mange av dere der ute som er "mektig" provosert og det har dere all rett til og være, får når dere synker så lavt og poste bare "dritt" poster så fortjener du / dere det.

Men dere må vite det at dette er beregnet til de som gjør slikt. [/font]

med forbehold om skriveleif

Endret av lugah
Lenke til kommentar

Ja faktisk. Du spurte etter størrelsen på en std webside og fikk meningene til folk her. Om de ikke passer deg får du pelle deg til et annet forum.

Jeg var faktisk til dels enig med deg i den forrige posten din, men når dette er svaret jeg får for å prøve å være høflig, og få posten tilbake til topic, så havner du veldig fort på drittsekk-listen min. Tipper du blir fortløpende vurdert til andres drittsekk-liste og hvis det er tonen du har tenkt til å ta her.

Ja jeg har tenkt gjennom dette innlegget og, og mener faktisk det er i mildeste laget (er i dårlig humør idag)

Lenke til kommentar
Ja faktisk. Du spurte etter størrelsen på en std webside og fikk meningene til folk her. Om de ikke passer deg får du pelle deg til et annet forum.

Jeg var faktisk til dels enig med deg i den forrige posten din, men når dette er svaret jeg får for å prøve å være høflig, og få posten tilbake til topic, så havner du veldig fort på drittsekk-listen min. Tipper du blir fortløpende vurdert til andres drittsekk-liste og hvis det er tonen du har tenkt til å ta her.

Ja jeg har tenkt gjennom dette innlegget og, og mener faktisk det er i mildeste laget (er i dårlig humør idag)

mulig det jeg mente kom feil ut, ( den siste posten ).

Jeg er også i dårlighumør og når jeg da leser et inlegg hvor det står Håper du fikk svar på spørsmålet ditt da i alle fall... så tolka jeg det som ironisk ment da du skulle være morsom. Men hvis du ikke mente det da tar jeg tilbake min post og inrømmer min feil.

Men nå skal jeg ut, men jeg skal svare på alle meninger når jeg kommer hjem i natt/kveld

Endret av lugah
Lenke til kommentar

Hvem er det som er brød her? Oss eller du?

Er ikke mange poster i denne delen av forumet (og det vet ikke du) som ikke trådstarter får svar på. Da er det noe vi rett og slett ikke kan svare på. Kan hende at det forekommer flere forskjellige svar med forskjellige løsninger, da en mener at det finnes bedre måter å gjøre ting på.

Hva f.. er vitsen med å gå til angrep på strupstad?

Har noe som helst i denne posten bedt deg om å gi han din mening av siden hans? Har han svart på en måte som gjør at du synes at du helt uten videre kan gå til angrep på siden hans? Han gav sitt svar på spørsmålet som ble stilt, som alle andre her gjør.
En annen liten sak, jeg skjønner ikke helt meningen med å poste mange poster hvor det står eks.: ja, nei,
Jo flere som samtykker eller ikke, jo bedre grunnlag har man for å ta en avgjørelse. Det er det samme om det gjelder kjøp av ny PC, eller menyoppsett på en webside.

Behandle andre forumbrukere med respekt, så lenge du ikke har grunn til noe annet. 4 innlegg og du tror du vet hvordan miljøet er her og hvordan vi behandler spørsmål og meninger? Nuff sedd!

Messer du med enden, messer du med meg!

Lenke til kommentar
Hva f.. er vitsen med å gå til angrep på strupstad?

jeg har skrevet før at jeg ikke er no god i websider og da er det ****** meg ikke noen grunn til og si n00b det er nok dere som er n00bi's

n00b trenger da for all del ikke være en negativ betegnelse. Alt er nytt for alle en eller annen gang. Jeg gir ofte meg selv n00b-status når jeg spør om noe som angår noe jeg har lite peiling på her på forumet, for å få mer utfyllende svar.

At du ikke vet hva som er standard størrelse på en webside, viser vel at du ikke kan ha holdt på med dette så alt for lenge. Jeg kunne heller ikke hver eneste ting første gang jeg mekka. Mulig du tolka det som nedverdigende, men jeg tviler på det var den strupstad mente det som.

Og den attituden din ville jeg lagt på hylla om du har tenkt å samarbeide med oss her.

EDIT: n0ob = newbie = nybegynner om du ikke vet det. Tydeligvis ikke.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...