L4r5 Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Hvis jeg overlever er det egentlig godt nok. 5 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) 1. Flytte sammen med kona. 2. Relevant fast jobb. Endret 31. desember 2017 av Fast Jobb Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Ingen planer for endring. Fortsetter som før. Livet mitt er herlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Lære meg å skrive bedre. 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Prøve å komme helskinnet over til 2019, én dag av gangen.. 2018 ligger an som god kandidat til verste året hittil Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Flytte til et sted som er bedre egnet for mine interesser. Lettere sagt en gjort Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Slutte å være rasistisk og innvandrerfiendtlig. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Tja, finne meningen med livet hadde vært noe. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Bli større en Elvis, fortsatt over 30 kg å ta igjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Prøve å stresse mindre i hverdagen, og være mindre sint på generell basis. Hatt et noe tøft 2017 personlig, men året har avsluttet veldig bra, spesielt nå i desember (minus at jeg ble syk før julaften og ikke frisk før i dag). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Legge planer for 2019. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Å vinne Nobelprisen! (Alle ler) Men er innen rekkevidde tror jeg. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Overleve. Endret 17. januar 2018 av Taurean Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Bevise flatjorderne at jorden er rund. Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Jeg har meldt meg på et års - kurs der vi har satt målene våres for 2018, og vi skal møtes (nettprat) to ganger i måneden for å jobbe målrettet mot det vi har satt for oss, og støtte hverandre når det ikke går etter planen. Dette er en gruppe mennesker jeg anser som min andre familie, som jeg har kjent i to år, så dette er svært spennende. Det hele er ledet av en livscoach og hypnoterapeut, kona hans som er coach for kvinnelige entreprenører, og faren som er master NLP. Så når det er sagt: Mine mål for 2018 er - å føle meg nyttig for de rundt meg - å være stolt over året som var (når desember banker på døra) - skaffe meg en jobb - se at bankkontoen vokser litt - kvitte meg meg folk som allerede har bestemt at jeg ikke kommer til å lykkes - kvitte meg folk jeg har ansett som venner, men som behandler meg som dritt. (De var gjerne fantastiske mennesker en gang i tiden, men har endret seg så mye at de ikke er verdt noe lenger). - å innse når slaget er tapt, og bli flinkere til å gi meg mens leken er god. Så ja, noen litt ukonvensjonelle mål der. Av helse kan jeg nevne å slutte å utsette å sende henvisninger til spesialister, fordi jeg er redd for ikke å få hjelp (ja, det er selvmotsigende, jeg vet). Og ikke være redd for å utføre oppgaver som jeg har utsatt fordi jeg har vært for dårlig til å kunne takle de, på de dagene jeg føler meg bra. Dette gjør jeg i frykt for at jeg da skal bli dårlig igjen, noe som ikke hjelper i det hele tatt. (Sorry hvis den ble litt komplisert). Endret 6. januar 2018 av sweetgirlie Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 (endret) . Endret 7. februar 2018 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå