Xenophia Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Hei, Noen som har noen gode online multiplayers FPS spill og anbefale? Gjerne med et godt ranking system, pris kan være det samme men ikke noe pay2win games og skulle veldig gjerne likt at det var en mode for 2vs2 Aktivt spill med en ok stor spillerbase er et must, Heller ikke nødvendig å nevne CS og CoD Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Battlefield 1 er min favoritt. Alle Battlefield siden BF 1942 egentlig. Quake spilla er også min type spill. Er vel litt at man synes det er gøy, så lenge man mestrer det greitt nok. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Vet desverre ikke om noen online spill som har 2vs2, men du har Rainbow Six Siege som har 5vs5 å er et knakende godt spill. Man bør helst ha noen å spille det med da teamwork har alt å si i dette spillet. Du har jo også Overwatch. Kjempe spill det også, men ikke helt min type FPS spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå