Gå til innhold

Pc'n min suger

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har noen tips angående pc'en min..

Den er som følger:

AMD XP 2500+ "Barton"

512 Ram (Twinmos 333Mhz)

Asus A7n8x-x HK

Sapphire Radeon 9200 skjerkort..

Samsung 80 Gb HD

:wow:

Problemet mitt er: Den hakker i spill den helt fint burde klart... Den oppnådde patetiske 3200 3d mark 2001. .. :angry:

Er det noen som har noen tips????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

liknende oppsett ellers, så spørs det jo hvilken skjerm du har, lcd eller crt og hvilken oppløsning du har brukt under testen

Hvilken skjerm du har skulle være ganske likegyldig i denne saken du. Har iallefall ALDRI opplevd lcd skjerm som noen "brems" på 3Dytelse. så en liten :thumbdown: til det utsagnet.

Magnus

Lenke til kommentar

RaZoR_, poenget mitt er at LCD har låst oppløsning og dersom du har 19" LCD, hvordan tror du spillene ser ut når de kjører i en ikke standard oppløsning til lcd-skjermen?(og dersom de kjører i lcd-skjermens oppløsning vil det nødvendigvis gå tregt dersom man ikke har state of the art g-kort). jeg har to LCD skjermer og for min del kan jeg si at det ikke ser ut å kjøre annen oppløsning enn LCD-skjermens standard

Lenke til kommentar

Sitter selv med en lcd her, Samsung 172T, og der ser ting helt fint ut i 640x480, 800x600, 1024x768 og 1280x1024 (som er de oppløsningene jeg har prøvd), og hvis du ikke klarer å få spillene dine til å gå i en av de oppløsningene, så er det godt gjort synes jeg. Men gidder ikke krangle på det, siden det er offtopic ..

Jeg skjønte hva du mente, og du skjønner sikkert hva jeg mener så da er det vel greit. ;)

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...