LD93 Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Prøver på å få lagd en tråd som kan vare. Typ vi som holder på med litt DIY ting og tank. Fra Ledstrips og arduino til cosplay osv Hadde vært fin å ha en tråd der man kan spørre om tips til hvor man kan kjøpe diverse ting og også gi tilbakemeldinger dersom man vet hvor man kan finne ditt eller datt Jeg tenkte å starte med å spørre om noen vet om et materiale som jeg så i en video for lenge siden og er nå blitt glemt Det var en type "skum" vil jeg tro. Som ble brukt til å skjære ut hva enn man trenger Det så veldig "tett" ut, altså null hull og groper som ved feks isopor samtidig som det så veldig bra ut med maling osv, Så ikke forskjell på om det var malt tre eller dette materialet jeg leter etter Noen som har noen tips om hvor å lete samt om dette er grisedyrt ? Ser for meg mange bruker slikt materiell til cosplay rekvisitter osv Ale tips mottas og spre gjerne muligheten ved å la det bli en rullende råd Jeg driver en del med lyssetting og små elektroniske artikler som ledstrips osv og holder på å bevege meg inn i 3d printer verdenen, så jeg skal følge tett med selv og se om noen trenger evt tips til hvor man kan få tak i ting der jeg får tak i det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Søk etter "closed cell foam" så finner du en del litt mere faste typer skumplater. Når det kommer til elektronikk og slikt så har man jo Kjell & Company i norge, men selv handler jeg mest fra ebay da prisen er mye hyggeligere. Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 27. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2017 Ohh det så lovende ut! Skal se mer om hvor jeg evt kan få tak i noe billig til å prøve Jeg forsåvidt kjøper ledstrips, brytere og power supplies fra Aliexpress, banggood og ebay De er vell forsåvidt like, men har opplevd at noen levere lynkjapt så blir på kryss og tvers hvor jeg kjøper Samt jeg prøver å kjøpe en av hver når jeg har noen hundelapper til overs for å teste produktene deres Aliexpress er kjempebra med tanke på feedbacks og bilder som kjøpere legger ved Skal prøve litt med Arduino styring samt det å prøve litt Raspberry pi iløpet av nyåret, Sett masse kult man kan konfigurere med de og lys i hjemmet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Du kan også prøve taydaelectronics.com. Der får man kjøpt elektronikk stykkvis og de leverer relativt kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå