samco Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Enkel Lg oled motion test se på rulle teksten på slutten av en film hakker som bare fy. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Men hvem produserer panelene, LG har jo nesten monopol der. Hvilke paneler er i Sony og Philips? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Men hvem produserer panelene, LG har jo nesten monopol der. Hvilke paneler er i Sony og Philips?LG. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Samme paneler men forskjellig innmat som driver Oled panelene. Store forskjeller fra merke til merke. En Lg Oled til bra pris gir helt klart valuta for pengene. Men nå er de ikke kongen på haugen lengre. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Med den hakkingen som skrives om på OLED ville hvertfall jeg vært skeptisk, kan bli plagsomt å se på film og sport. Synd siden bildet og sortnivå er fantastisk bra. Ikke noe hakking på Sony Oled kun Lg sine som sliter. Hva med philips sine? Og hvorfor hakker LG? Phillips har bedre motion en Lg sine Oled. Hdtv test har gitt phillips første Oled mye skryt av motion. Lg har svakere prosessering som vises på motion og Colour Banding på alt av inhold. Håper Lg legger mere fokus på prossesering og kvalitet på sin Oled panel produksjon som i år har vært helt forferdelig dålig. Ja 2017 panelene har vært av dårlig kvalitet med et rød/rosa skjær over deler av skjermen. Gjelder først og fremst 65" skjermene etter det jeg har lest. Hatt to Sony A1 hvor den første ikke var bra. Det andre er mye bedre men fortsatt ikke helt 100%. LG B6 hadde en mer uniform skjerm. Nesten så jeg angrer på at jeg solgte den. Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Med den hakkingen som skrives om på OLED ville hvertfall jeg vært skeptisk, kan bli plagsomt å se på film og sport. Synd siden bildet og sortnivå er fantastisk bra. Ikke noe hakking på Sony Oled kun Lg sine som sliter. Hva med philips sine? Og hvorfor hakker LG? Phillips har bedre motion en Lg sine Oled. Hdtv test har gitt phillips første Oled mye skryt av motion. Lg har svakere prosessering som vises på motion og Colour Banding på alt av inhold. Håper Lg legger mere fokus på prossesering og kvalitet på sin Oled panel produksjon som i år har vært helt forferdelig dålig. Ja 2017 panelene har vært av dårlig kvalitet med et rød/rosa skjær over deler av skjermen. Gjelder først og fremst 65" skjermene etter det jeg har lest. Hatt to Sony A1 hvor den første ikke var bra. Det andre er mye bedre men fortsatt ikke helt 100%. LG B6 hadde en mer uniform skjerm. Nesten så jeg angrer på at jeg solgte den. Tok ikke sjangsen på en 65" A1 pga alle bilder på AvS of AvF. Min 55 er ikke helt perfekt men får duge til sitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå