Fragletrollet Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Hallo Jeg fant en bios oppdatering til mitt hk på xtremesystems.org, der en forumbruker sa at han brukte dette, som var en forbedring av den originale (kun aktivert ting som asus hadde diaktivert) Jeg måtte seff prøve, dum som jeg er. Jeg brukte ASUS update, og skulle til å installere filen. Så klikket hele programmet, og avsluttet. Jeg avsluttet. Da jeg startet dataen på nytt, klikket alt. Ikoner kom ikke frem på skrivebordet og i menyer, og internettforbindelsen ble borte. Regner med at dette pga at drivere ble borte eller noe sånt. Jeg lastet inn de nyeste driverne fra nvidia.com. Det gjorde ikke noe. Så Installerte jeg XP på nytt, over det andre for ikke å miste filer. Da fikk jeg internetttet tilbake, men ikke lyden. Da flashet jeg biosen til den originale. Men dette hjalp heller ikke. La inn alle drivere på nytt osv. Det eneste jeg kommer på å ikke ha gjort, er fresh installere xp. Er det ingen annen måte å fikse dette problemet? PS: Når jeg prøver å spille av en lydfil, så kommer denne FEilmeldingen opp: Bad DirectSound driver. Please install proper drivers or select another device in configuration. Error code 88780078 MVH Fragle god jul alle Endret 10. desember 2003 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå