Gå til innhold

[Løst] Spill tips, kanskje det ikke finnes...eller?

Anbefalte innlegg

Usikker på om det i det hele tatt finnes. Så jeg må bare spørre her. 
Er på utgikk etter et spill som varer litt lenge. Kanskje "uendelig", slik som simcity og sims. Hvor man bygger/skaper noe. Slik som farmville 2 hvor du driver en gård, et facebook spill. 
Ikke minecraft. 

Finnes det? Noen tips?

Er lei av å spille ferdig spill. Nettopp spilt GTA san andreas, sleeping dogs, watch dogs og begynt på mafia 2 men er lei av slike type spill. Spill som man blir fort ferdig med. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker en dyp historie, ikke bryr deg om en skikkelig hardcore læringskurve og tåler "dårlig" grafikk så anbefaler jeg Dwarf Fortress. Det er nok det beste spillet jeg noensinne har spilt. Notch ble inspirert av det når han startet og holdt på med Minecraft, så vet du det.

Edit; Hvis du bestemmer deg for å teste det og trenger hjelp så kan jeg akkurat nok til å gi deg en grei start :)

Endret av Soseks
Lenke til kommentar

Eurotruck, farming sim, Company of Heroes, transport fever.. var de jeg kom på i farten.

Hvis du liker en dyp historie, ikke bryr deg om en skikkelig hardcore læringskurve og tåler "dårlig" grafikk så anbefaler jeg Dwarf Fortress. Det er nok det beste spillet jeg noensinne har spilt. Notch ble inspirert av det når han startet og holdt på med Minecraft, så vet du det.

takk for tips, skal sjekke de ut .

Lenke til kommentar

Definitivt Farming Simulator synes jeg. Det er rimelig heftig hvis man liker det rolige tempoet og drive med gårdsdrift istedenfor alle standardsimulatore som er der ute.

da får jeg prøve den. ser at eurotruck er på tilbud til 40 kr. så får kjøpe den og ha den i bakhånd. Elsker slike rolige spill som ikke krever så mye fokus. 

Lenke til kommentar

Eurotruck, farming sim, Company of Heroes, transport fever.. var de jeg kom på i farten.

Hvilke er best; eurotruck eller farming sim? 

Helt enig. Farming Sim er raskere å 'komme seg noe sted' med, selv om det i seg selv er 'endeløst'. Se på oppgraderingene man gjør med maskinparken som delmål.

Jeg har prøvd å like Eurotruck, men det tar så himla lang tid at jeg går lei av at det tar lang tid. Men det er også 'endeløst' i den forstand at du kan kjøre og transportere gods og varer til du går av med pensjon, og enda litt til.

Farming sim går også an å spille i multiplayer forøvrig. Noe som kan være morro om man er noen venner som vil slå ihjel litt tid sammen, prate litt mens man spiller og har det gøy. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...