Gå til innhold

Endre partisjonsstørrelse

NuB

Anbefalte innlegg

Det har jeg nemlig prøvd mange ganger, og de virker ikke. Finnes det lignende programmer?

Jeg er nødt til å forstørre et par partisjoner for å gi plass til nye programmer og sånn at defragmentering kan la seg gjøre normalt. Hver gang jeg maskinen restartes for å gjøre endringene står det noe sånt som at Particion Magic skal til å gjøre den og den operasjonen, men på det samme skjermbildet står det "operation complete" og så fortsetter Windows som normalt. Ingen endringer skjer. Har masse plass ledig, og det hjelper ikke å "jukse" ved å lage en ny liten partisjon og prøve å "merge" denne med den partisjonen jeg vil ha større (det er bare enkelte av partisjonene som lar seg "merge").

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er hva som er nytt i v.8:

NEW FEATURES IN VERSION 8

FREE, effortless data protection software - For a limited time, when you purchase PartitionMagic, you will also receive the award-winning PowerQuest DataKeeper™

File Browser - Browse, copy, or move files and folders from one supported partition to another, including the ability to manage files in hidden partitions

PQBoot™ for Windows - While running Windows, select which OS to run the next time the computer is rebooted

Enlarge NTFS partitions "hot" - No rebooting is required when expanding an NTFS partition, not even the system partition

New step-by-step wizards - Create Backup Partition and Install Another OS

Larger partition support - Support for partition sizes up to 160GB*

NTFS cluster resize - Improve performance with more efficient cluster sizes

Now supports - Linux Ext3 partitions, GRUB, USB2, and FireWire (1394)**

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...