Janbanan123 Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Jeg vil anta det er SSD. Svært mange som har en 120 GB SSD til Windows. ja sant, jeg er vant med mye større ssd disker, men 120 gb er i grenseland, men hvis bruker er flink til å vedlikeholde disken og være konservativ med plassen så er det mulig, uansett er 120gb virkelig i grenseland i dag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Nei, det er overhodet ikke noe problem med en frisk installasjon av Win 10. Pr nu har jeg 80 Gb ledig. Du skal ha takk for tilbudet forøvrig, men jeg tror jeg skal berge foreløpig. Lenke til kommentar
newbiebe Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Okey da er jeg ferdig med sikkerhetskopiering, ccleaner og diskopprydding. Jeg tror også jeg kom på hva jeg trykket på, slik at plassen falt drastisk. Det kom opp en varsel om lav diskplass. Det kom fra windows defender sikkerhetssenter. Finner ikke på nett hva det sto. Men jeg kom borti da jeg skulle trykke det vekk. Så tror det fjernet noe grums eller noe. Slik ser det ut nå ihvertfall. Tok en ny scan. Lenke til kommentar
newbiebe Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Her er første scan som jeg tok Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 Den $GetCurrent mappa på 4,7GB er loggfiler fra siste oppdatering. Normalt fjernes det av Windows selv 30 dager etter Windows Update er kjørt, men du kan fint slette den selv. Lenke til kommentar
newbiebe Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2018 Den $GetCurrent mappa på 4,7GB er loggfiler fra siste oppdatering. Normalt fjernes det av Windows selv 30 dager etter Windows Update er kjørt, men du kan fint slette den selv. takker, da er den slettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå