Snikpellik Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2017 Mye merkelige individuelle feil nå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Farlig, syns Burnley ser bra ut i grunn Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 GET IN!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Nydelig mål Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Jøss, nydelig frispark må jeg si. Dette ventet jeg ikke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2017 Er ikke hver dag Defour måker frispark i krysset fra tredve meter, men det passet seg liksom sånn på Old Trafford. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Detta er faen meg for dårlig. Om vi taper det her så kan spillerne rett og slett gå inn på kontoret å si "trekk oss i lønn" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2017 Skaper jo en god del sjanser hvertfall. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Faens møkklag. Var liksom city som skulle sprekke i jula, ikke oss. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Syns det blir for upresist og altfor mye "nesten".. og de cornerne vi får kunne vi jo likegjerne bare gitt bengen i Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Er ikke hver dag Defour måker frispark i krysset fra tredve meter, men det passet seg liksom sånn på Old Trafford. Uflaks igjen ass. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Også syns jeg United-spillerne er litt late, de bare labber rundt utpå der. De skulle hatt en helt jævlig strekk og en tur bak låven hele gjengen, for her må de bare se til helvete å skjerpe seg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Må bli bedre foran mål, for sjanser får vi nok av. Frisparket er ikke så lett å gardere seg mot, men håpløst at vi skal slippe inn på dødballer igjen. Vi roter for mye i eget felt. Ellers synes jeg ikke vi spiller en så altfor dårlig omgang, men presisjonen er litt for dårlig og det er for mange individuelle feil og tempoet må opp. Lagoppstillingen er jeg forsåvidt ganske fornøyd med, og Zlatan har vært blant våre beste. Endret 26. desember 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Mourinho drepte selvtilliten og momentumet vårt allerede mot Liverpool, laget har jo helt klart ikke vært det samme siden. Får paralleller fra Chelsea 2015/16. Flere og flere spillere går ut i media og uttrykker sin misnøye, samtidig som portugiseren vår ikke våger å ta selvkritikk men skylder på alle andre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2017 Får paralleller fra Chelsea 2015/16. Flere og flere spillere går ut i media og uttrykker sin misnøye, samtidig som portugiseren vår ikke våger å ta selvkritikk men skylder på alle andre. Hvilke spillere har gått ut i media og uttrykt misnøye? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Bytter ved pause, Lindgard kan jeg forstå, men Mhiki? Rojo ut er helt greit i alle fall Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Får paralleller fra Chelsea 2015/16. Flere og flere spillere går ut i media og uttrykker sin misnøye, samtidig som portugiseren vår ikke våger å ta selvkritikk men skylder på alle andre.Hvilke spillere har gått ut i media og uttrykt misnøye? Lukaku var vel den siste. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Får paralleller fra Chelsea 2015/16. Flere og flere spillere går ut i media og uttrykker sin misnøye, samtidig som portugiseren vår ikke våger å ta selvkritikk men skylder på alle andre.Hvilke spillere har gått ut i media og uttrykt misnøye? Lukaku blant annet https://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/avis-lukaku-misfornoeyd-med-flere-i-united-garderoben-spesielt-zlatan/a/24217660/ Herrera uttrykte vel misnøye tidligere i høst og. Er bare å vente på at flere kommer ut av skapet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå