Gå til innhold

FEATURE: Dette er de beste og mest skuffende spillopplevelsene fra 2017

Anbefalte innlegg

2017 var etter min mening det beste spillåret på lenge. Kom den ene perlen etter den andre, både av større og mindre titler. Vi fikk ny hardware som har gjort stor suksess, og jeg velger å se på det som positivt at også grådigheten til enkelte selskaper fikk et kraftig slag for baugen dette året, slik at vi ser mindre av dette i 2018. Lov å håpe i hvert fall.

Min topp 5 liste for 2017:

1. Divinity: Original Sin 2

2. Nier: Automata  

3. Xenoblade Chronicles 2

4. Super Mario Odyssey 

5. Zelda BotW

Et vanskelig år å velge seg en topp 5 liste da det kom veldig mye bra,  og både Cuphead, Dead Cells,AC Origins og Hellblade var nære på å nå lista.

Bare å håpe det fortsetter i 2018!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns, denne, som de fleste andre lister fra Gamer redaksjonen, bærer preg av lite mangfold.

Det sier meg at redaksjonen i Gamer.no, har ganske snever interesse innen spill.

Personlig, mener jeg alle, med unntak av Zelda er drittspill. Jeg ville nok trukket frem helt andre spill for året 2017. Som forøvrig bør nevnes som et ganske magert spill år, med lav kvalitet på utgivelsene.

Etter min mening.

Der tok du oss. Vi liker egentlig ikke dataspill. Jig's up!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Syns, denne, som de fleste andre lister fra Gamer redaksjonen, bærer preg av lite mangfold.

Det sier meg at redaksjonen i Gamer.no, har ganske snever interesse innen spill.

Personlig, mener jeg alle, med unntak av Zelda er drittspill. Jeg ville nok trukket frem helt andre spill for året 2017. Som forøvrig bør nevnes som et ganske magert spill år, med lav kvalitet på utgivelsene.

Etter min mening.

Mulig dette ikke er langt fra sannheten, dere har veldig lite fokus på dataspill (sett bort i fra e-sport). Konsollspill derimot, det dekkes for alt det er verdt.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange som spilte de to tidligere nier spillene... Drakengard 1 og nier.

Altfor få desverre. De har jo ikke gått glipp av så kjempemye i Automata da (med unntak av litt bakhistorie, noen herlige gjensyn og nostalgiske "feels"), men de andre spillene er jo også knallgode (og til tider frustrerende :p ) opplevelser det er litt synd å gå glipp av. :)

Etter at NieR: Automata slo gjennom kommersielt åpner det kanskje for oppusset samleversjon av spillserien? Lov å håpe i alle fall. :D

Endret av Rider of Reason
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter min mening.

Mulig dette ikke er langt fra sannheten, dere har veldig lite fokus på dataspill (sett bort i fra e-sport). Konsollspill derimot, det dekkes for alt det er verdt.

Når jeg sier dataspill mener jeg alle typer spill, konsoll eller pc eller whatever. Vi har mange i redaksjonen som dekker og anmelder PC-eksklusive spill, og det vet man om man er innom siden jevnlig.

Når jeg ser på listen vår, ser jeg utrolig mange spill som er til både konsoll og PC, og noen som er kun til PC.

Når det er sagt, har konsoller (grøss) som PlayStation 4 og Nintendo Switch etter min smak det åpenbart sterkeste biblioteket i 2017. Er ikke vår redaksjons feil at Nintendo og Sony har spilt kortene sine riktig i år ¯\_(ツ)_/¯

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter min mening.

Når jeg sier dataspill mener jeg alle typer spill, konsoll eller pc eller whatever. Vi har mange i redaksjonen som dekker og anmelder PC-eksklusive spill, og det vet man om man er innom siden jevnlig.

Når jeg ser på listen vår, ser jeg utrolig mange spill som er til både konsoll og PC, og noen som er kun til PC.

Når det er sagt, har konsoller (grøss) som PlayStation 4 og Nintendo Switch etter min smak det åpenbart sterkeste biblioteket i 2017. Er ikke vår redaksjons feil at Nintendo og Sony har spilt kortene sine riktig i år ¯\_(ツ)_/¯

Fair enough, Nintendo og PlayStation har hatt et av sine beste år på lenge så ser den!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mass effect andromeda er langt ifra et dårlig spill, er liksom et spill dårlig pga noen ansikt animasjoner?? osv, har som alle andre mass effect spill hatt det gøy, synd at det ikke kommer fortsettelse på historien. Hvis vi skal klage på grafikk så kan man vel gå på det mest oppskrytte dritt spillet pubg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...