Endorfin Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ja, da har jeg vært på ferie, og overlatt maskinen til de små. Og kommer hjem til maskin som ikke lar meg avinstallere programmer. Og i hvert fall ikke starte norton for å få fjernet programmet. Hadde vanskeligheter med å definere viruset, for da kunne jeg sikkert slettet det fra hkey registry ved hjelp av faq. Men formaterte maskina like så gjerne. Men hoved problemet er nå at når jeg flasher biosen pga at jeg fikk feilmld om: BIOS not installed, og bad check sum på den. Jeg flashet den med afudos, og fikk den til å slette den gamle cachen, og lagde nytt av ny dato. Vel, får beksjed om å restarte så klart. men, intet skjer. Jeg står der med en bios og uten windows, siden etter jeg skulle restarte etter kopiert filer inn på maskina fra i: i386 - så startet den ikke opp win2000.... Er det noen som har en ide om hva jeg kan gjøre, hva som evt er galt. btw - når jeg hadde windows viste den ikke 200gb disken min heller - helt ny:( kjøpte nettopp ny harddisk som boot disk. Og ikke nok med dette - den sier også ved oppstart !warning overclocking failed. please enter setup to re continue your system. jeg har ikke overklokket cpu, og har ikke klokket rammen utover garantien. Håper det er noen/en skikkelig FREAK der ute som har snøring på hva som har skjedd mens jeg har vært på FERIE!!!!!!tar med meg hoverdkortet til neste ferie På forhånd takk folkens!!! Lenke til kommentar
grabben256 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 For å få det klart: BIOS er nå i orden? og problemet er å få installert w2k? Når det gjelder advarselen overclocking failed er det ca den samme som jeg får hver gang jeg gjør noe inni pc'en min (epox 8rda3+) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå