AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Hei. Har lagt ut noen instagram bilder mens jeg var sammen med exen av meg selv på trening fordi da ga jeg blaffen, men nå som jeg er singel igjen vurderer jeg hele tiden å slette de siden jeg tenker at nye jenter som ikke vet hvem jeg er kan tenke at jeg er cocky. Driver meg selv litt gal, og tenker at ingen gode og snille jenter vil ha en som flexer på treninga. Men samtidig føler jeg meg dum ved å slette det og. Tanker? Er 27 år og mann. Anonymous poster hash: 6fff1...5d7 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Du har vel bildene andre steder, så i verste fall er det bare å laste de opp igjen. Slett i vei med godt humør. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2017 Du tiltrekker deg nok en viss type jenter, så det spørs jo hva du vil. Hva tenker du når du ser jenter som gjør tilsvarende? Snakket raskt med venninna mi om det nå og vi konkluderte med at det kan som du sier gi et litt "cocky" inntrykk eller at utseende og treningsdisiplin er viktig for deg. Også kommer det såklart an på mengde da, er det hovedvekt av sånne typer bilder, eller et par tre stykker på hele kontoen... Du har ingenting å tape på å slette dem i alle fall . Møter du ei ny jente og vil bli kjent med noen kommer hun uansett til å finne ut at du trener eller hva slags kropp du har. Hilsen kvinne 29 (og kvinne 30) . Anonymous poster hash: cf347...3c2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Det er de som tenker "jaja, han har visst et sterkt behov for å vise verden hvor flott kropp han har" og de som ikke tenker over det siden det er passe vanlig. Totalt sett så tror jeg bildene ikke har noe å si i det store og hele. Personlig så vil jeg ikke ha noen bilder av meg tilgjengelig for verden, ser ikke vitsen da folk kan se på meg i det virkelige liv 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Jeg tenker at dersom du er usikker, så er det kanskje bedre å slette enn å ikke gjøre det? Å slette noe er på ingen måte dumt. Eller tenker/føler du at det er viktig å vise verden disse bildene? Uansett: husk at jenter liker forskjellig ting! Det er ikke en riktig antakelse å tro at flexing ikke kan tiltrekke snille jenter Spørsmålet er vel heller hvilke typer jenter du ønsker å tiltrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå