RuneK Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Skåre-Trebåen og Aina i basketak... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Py ha godt man ikke sejler i kano der..Hvad er det som er ude i højre side ? Mvh Suss Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Vakkert og malerisk bilde av opprørt sjø. Jeg ville ha vurdert å klone vekk de svarte på høyre side. mvh Keshav Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Py ha godt man ikke sejler i kano der..Hvad er det som er ude i højre side ? Mvh Suss Hei. Takker for kommentaren. Det på høre side er sannsynligvis noen blåser fra fiskeredskap. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Vakkert og malerisk bilde av opprørt sjø. Jeg ville ha vurdert å klone vekk de svarte på høyre side. mvh Keshav Hei. Ja burde klones vekk ser jeg. Antageligvis blåser fra fiskeredskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg