AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg tror jeg har bartholinitt. 1. Haster det å komme til legen? 2. Den blør, kan det allikevel være bartholinitt? 3. Kan jeg ha fått det pga inkonsistensen min? Anonymous poster hash: d1825...b5e 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hvis du tror du har Bartholinitt, skal du dra på legevakten. Bartholinitt kan oppstå av mange ting, eks. Gonore. Dette behandles med antibiotika. Dra på legevakten, eller ring og konferer med dem nr.: 116117. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Hvis du tror du har Bartholinitt, skal du dra på legevakten. Bartholinitt kan oppstå av mange ting, eks. Gonore. Dette behandles med antibiotika. Dra på legevakten, eller ring og konferer med dem nr.: 116117. Håper det ordner seg Jeg er ikke i Norge. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 1. Det er graden av smerter/ømhet som må avgjøre om du mener at det haster. Har du hovne lymfeknuter i lysken, feber og er ved dårlig allmenntilstand, bør du absolutt oppsøke lege. Da har du behov for behandling. 2. Ja. Hvis du har en "kul" og det kommer blod i stedet for pus, kan den fremdeles være betent. 3. Jeg regner med du mener "inkontinens". Svaret er uansett; ja. Hvis du har en inkontinens, regner jeg med at du bruker utstyr for dette. Det sier litt seg selv at utstyret blir en oppsamlingsplass for bakterier som siden kan være en direkte årsak. Bytt bind oftere, især hvis du er i et varmere land. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå