Gå til innhold

Komplett PDA/mobil


Insanity

Anbefalte innlegg

Leste nettopp en test av qtek 2020. Begynner å bli spennende med pda og mobil i ett. Mangler bare en liten harddisk og WLan så er de komplett. Noen som har sett noe sånt som er under utvikling og hvor lenge er det til man kan forvente å få kjøpt noe sånt? Bør ikke være for lenge, når de klarer å putte en harddisk i en f.eks en I-pod klarer de det i en pda og, hvis de vil. WLan tar ikke store plassen. "Fremtiden er trådløs" sier jeg bare :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Joa. Man får jo pcmcia jakke til de fleste ipaq'er, og da kan man bruke pcmcia drive som jeg tror finnes i 10 gb's utgaver. Microdrive til lommepc'er med compactflash er jo også en mulighet, men disse finnes kun i 2 gb's utgaver. Dessuten får man jo compactflash kort på 4 gb. Jeg har en E-200 lommepc som er den eneste i verden med usb host (ikke bare klient, som er det vanlige). Det vil si at du kan koble til tastatur, mus, osv. Eneste kravet er at det finnes ppc drivere til det. Her forleden var jeg så heldig og komme over en mass storage driver til pocket pc, og da kunne jeg koble til en archos jukebox (liknende ipod, bare litt mer klompete) med 20 gb's harddisk, og da skulle en ha lagringsplass for en stund! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...