AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hei, jeg har veldig lyst å barbere meg nedenfor men hvor gjør man av håret. lar man det renne ned i dusj sluken? Jeg har helst lyst å gjøre dette uten at foreldrene legger merke til det. Henger håret fast i sluken eller hvordan skal jeg gjøre det Anonymous poster hash: 4f927...86d Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Det er ABC hvordan tette et sluk.Søppel eller dassen er et bedre valg. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hvis du går ut i skogen og brenner det av med en lighter så merker de ingenting og bevismaterialet går bokstavelig talt opp i røyk 2 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hvis du går ut i skogen og brenner det av med en lighter så merker de ingenting og bevismaterialet går bokstavelig talt opp i røyk Hahaha! Få det bort! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Ganske enkelt å sope opp og hive i dass. Lenke til kommentar
OfficialTage Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Endret 26. desember 2017 av OfficialTage Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2017 Altså det du mener er å dusje å så skrue av dusjen å begynne å barbere? Anonymous poster hash: 4f927...86d Lenke til kommentar
Taagane Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Du, nå må du gi deg..Du kan ikke være seriøs nå? Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 https://coop.no/sortiment/obs-bygg/baderom/ror-og-avlopsdeler/andre-merkevarer-3015800002 Kjøp en hårsamler til dusjen, og ta det i dass etterpå. Problem løst. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 En skal ha rimelig lange kjønnshår hvis dette er årsaken til tett sluk..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Sluket er nå en ting. Verre er det at det at man bidrar til avleiringer i kloakkanlegget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Kjønnshår er greit, alene. Sammen med såpe og fett lager de et kompleks som tetter det meste. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 En skal ha rimelig lange kjønnshår hvis dette er årsaken til tett sluk..... Korttenkt har aldri passet bedre. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Hvis du får hår i sluken ville jeg øvd mer på kasteteknikken, da slipper du for sent.. Det er greit å unngå sluket, også, bruk en sånn håroppsamler som er linket til. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 En skal ha rimelig lange kjønnshår hvis dette er årsaken til tett sluk..... Korttenkt har aldri passet bedre. Det har passet bedre mange mange ganger. 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Kjønnshår er greit, alene. Sammen med såpe og fett lager de et kompleks som tetter det meste. Kjønnshår har aldri vært årsaken til tett sluk her på badet. Ei heller når jeg bodde alene hadde jeg problemer med tett sluk. Etter jeg fikk samboer og datter(med langt hår) startet problemene. Må da rengjøre sluken titt og ofte. Sliter med å se problemet for sluken når det kommer til kjønnshår. Ikke kom å si at dere bruker en bøtte med vann når dere barberer dere (med høvel), siler ut vannet og kaster håret i søppelbøtten? Endret 26. desember 2017 av FranZe Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 En skal ha rimelig lange kjønnshår hvis dette er årsaken til tett sluk..... Korttenkt har aldri passet bedre. Har kjønnshårene vært årsak til tett sluk hos deg? Tipper som hos alle andre så er svaret på dette nei, så sliter litt med å se problemet for sluken... Ikke si at du tenker på kloakken i og med at du anbefaler toalettet i stedet. Virker som det enkelte ganger er bedre å tenke kort når det blir bare feil av å prøve å tenke lenger... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Du kan fint barbere deg i dusjen. Det er som regel bare lange hår fra hode, spesielt fra kvinner som setter seg i sluket. Skulle det havne hår i sluket kan du bare sveipe over med dopapir og kaste det i do... Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Ta mesteparten av lengden tørt med en skjeggtrimmer eller barbermaskin, støvsug gulvet, gå inn i dusjen og ta stubbene med høvel uten å bekymre deg for at noe skal gå tett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg