Skogslik Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Ja, når jeg søker etter noe øverst i søkefeltet så går det plutselig igjennom yahoo, som er dritt. Alltid vert google før, Hvordan endrer jeg dette? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Ja, når jeg søker etter noe øverst i søkefeltet så går det plutselig igjennom yahoo, som er dritt. Alltid vert google før, Hvordan endrer jeg dette? Innstillinger - Søkemotor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Det som ligger der: Web (Standard) chromesearch.win Google google.no Den første får jeg ikke endret noe på. Endret 25. desember 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Sjekk om du har noen utvidelser som kjører under Innstillinger - Flere verktøy - Utvidelser? (Noe Yahoo greier kanskje?)Hvilken versjon av Chrome har du? Slik ser det ut hos meg, og under administrer søkemotor kan man legge til nye. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 Yahoo er liksom ikke nevnt noen plass. Slik ser det ut her: Versjon 63.0.3239.108 (Offisiell delversjon) (64-bit) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Hvis du går inn på Administrer søkemotorer skal du kunne legge til Google og velge den som standard? 1 Lenke til kommentar
ArildPedersen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hadde samme problem, men forsvant da jeg fjernet "youtube video downloader" fra utvidelsene. Lenke til kommentar
Janton65 Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Ja,det er merkelige greier. Får også opp Yahoo som søkemotor etter kjøp av ny laptop.Helt ubruklig etter min mening,men hvordan fjerne denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå