Te'om Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Hei, Er det noen som har peiling på hvor man får kjøpt en såkalt systemhøyttaler (noen kaller det visst også BIOS-høyttaler)? Enten på nett eller i butikk i Oslo. På engelsk ser det ut til å vanligvis kalles en PC-speaker. De ser typisk slik ut: Jeg har en maskin som ikke kommer seg i POST og håper høyttaleren kan gi meg mer informasjon. Tips mottas med takk! Endret 25. desember 2017 av Te'om Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Har du plugg som passer på HK kan du koble den til en vanlig høyttaler, forsterker, hodetelf eller lignende med litt hjemmemekking. De der ser ut som noe man typisk må bestille fra ebay e.l. og det tar fort et par uker. https://www.ebay.com/itm/10pcs-Motherboard-Mainboard-Computer-PC-BIOS-Beep-Code-Internal-Speaker-Buzzer/152389142291?epid=584144525&hash=item237b19c713:g:q84AAOSw8axZ-Y62 Endret 26. desember 2017 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 Jepp, fant en som tar ca en uke å få tilsendt fra UK. Har fått svar fra diverse nettbutikker om at verken de eller deres leverandører har noen. Litt merkelig egentlig da de er kritiske for diagnostikk av POST-problemer, man skulle tro de var enklere å få tak i. Men når man først har en kan den brukes på de fleste hovedkort, så dette ordner seg, det bare tok litt lenger tid enn jeg hadde tenkt. Takk for svar! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Har du noen butikker i nærheten som reparerer PC-er kan du stikke huet innom der og høre om de har noe liggende og slenge. 1 Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 3. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2018 Til infomasjon for andre som er ute etter det samme fikk jeg beskjed fra Digital Impuls om at de har bestilt inn disse og vil begynne å selge dem. De har butikk i Oslo og på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå