Fotoskrulla Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Grisehuset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2017 Bildet er tatt på Hjelseth psykiatriske sykehus. Huset i teglstein var opprinnelig et grisehus, men ble senere brukt til snekker/malerverksted. Sykehuset er nå nedlagt og det vil bli revet for å bygge nytt felles sykehus for Molde og Kristiansund på denne tomta. Da må også dette flotte grisehuset bøte med livet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Fin serie her...skal jo nok blive godt en dag :-) lidt julestemning med sneen hilsen Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Litt av en serie du presenterer på 1.juledag, ble det for mye svineribbe i går?. Greit at dere tok dere av psykisk sjuke nordmøringer på Opdøl, langt mer konfliktfylt med dette fellessjukehuset på Hjelset. Fortsatt god jul, jeg venter med å legge inn bilder til rette vedkommende ordner opp i rotet her inne. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 Litt av en serie du presenterer på 1.juledag, ble det for mye svineribbe i går. Greit at dere tok dere av psykisk sjuke nordmøringer på Opdøl, langt mer konfliktfylt med dette fellessjukehuset på Hjelset. Fortsatt god jul, jeg venter med å legge inn bilder til rette vedkommende ordner opp i rotet her inne. Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jeg greide å legge inn bilde igjen på vanlig måte i går, så det kan kanskje tyde på at noe er på gang på siden her? Tomta på Hjelset er i alle fall ei veldig fin tomt, det skal den ha. Nei, ingen svineribbe på julaften, da er det pinnejøttet som rår her i heimen Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Litt av en serie du presenterer på 1.juledag, ble det for mye svineribbe i går. Greit at dere tok dere av psykisk sjuke nordmøringer på Opdøl, langt mer konfliktfylt med dette fellessjukehuset på Hjelset. Fortsatt god jul, jeg venter med å legge inn bilder til rette vedkommende ordner opp i rotet her inne. Mvh GunnarHei Gunnar!Jeg greide å legge inn bilde igjen på vanlig måte i går, så det kan kanskje tyde på at noe er på gang på siden her? Tomta på Hjelset er i alle fall ei veldig fin tomt, det skal den ha. Nei, ingen svineribbe på julaften, da er det pinnejøttet som rår her i heimen Jeg hadde også en mistanke angående pinnekjøttet du som er halvt sunnmøring, hjemme hos oss måtte vi ha begge deler. Fint at det er fremgang på siden. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 Fin serie Thanks! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Fin serie Thanks! U R Velcome, bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg