Gå til innhold

Grisehuset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet er tatt på Hjelseth psykiatriske sykehus. Huset i teglstein var opprinnelig et grisehus, men ble senere brukt til snekker/malerverksted. Sykehuset er nå nedlagt og det vil bli revet for å bygge nytt felles sykehus for Molde og Kristiansund på denne tomta. Da må også dette flotte grisehuset bøte med livet.

Lenke til kommentar

Litt av en serie du presenterer på 1.juledag, ble det for mye svineribbe i går. Greit at dere tok dere av psykisk sjuke nordmøringer på Opdøl, langt mer konfliktfylt med dette fellessjukehuset på Hjelset. Fortsatt god jul, jeg venter med å legge inn bilder til rette vedkommende ordner opp i rotet her inne. Mvh Gunnar

Hei Gunnar!

Jeg greide å legge inn bilde igjen på vanlig måte i går, så det kan kanskje tyde på at noe er på gang på siden her?

Tomta på Hjelset er i alle fall ei veldig fin tomt, det skal den ha.

Nei, ingen svineribbe på julaften, da er det pinnejøttet som rår her i heimen :)

Lenke til kommentar

Litt av en serie du presenterer på 1.juledag, ble det for mye svineribbe i går. Greit at dere tok dere av psykisk sjuke nordmøringer på Opdøl, langt mer konfliktfylt med dette fellessjukehuset på Hjelset. Fortsatt god jul, jeg venter med å legge inn bilder til rette vedkommende ordner opp i rotet her inne. Mvh Gunnar

Hei Gunnar!

Jeg greide å legge inn bilde igjen på vanlig måte i går, så det kan kanskje tyde på at noe er på gang på siden her?

Tomta på Hjelset er i alle fall ei veldig fin tomt, det skal den ha.

Nei, ingen svineribbe på julaften, da er det pinnejøttet som rår her i heimen :)

Jeg hadde også en mistanke angående pinnekjøttet du som er halvt sunnmøring, hjemme hos oss måtte vi ha begge deler. Fint at det er fremgang på siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...