Gå til innhold

En spesiell julehilsen!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

I disse juletider hvor man er sammen med sine familier og nyter tiden som man best kan, så vil jeg oppfordre alle til å sende en ekstra tanke til de blant oss som ikke har noen å være med i denne perioden.

Eldre som ikke har barn og er stuet bort alene på et hjem, enslige som ikke har familier eller partnere, utsatte etniske minoriteter som sigøynere som er ut i fra deres posisjon i samfunnet tvunget ut på gaten på denne dagen, og folk som er syke på sykehuset med alvorlige lidelser.

Skulle ønske vi kunne gjøre mer for dere, men samfunnet har blitt kaldere og mer institusjonspreget. Det er vanskelig å nå folk. Til tross for det, håper jeg at alle tar seg et øyeblikk til å tenke på en i nærheten av dere som trenger en ekstra tanke i denne tiden.

Vit i hvert fall at det er mange blant oss som skulle ønske at vi kunne gjøre mer på denne dagen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen!

I disse juletider hvor man er sammen med sine familier og nyter tiden som man best kan, så vil jeg oppfordre alle til å sende en ekstra tanke til de blant oss som ikke har noen å være med i denne perioden.

Eldre som ikke har barn og er stuet bort alene på et hjem, enslige som ikke har familier eller partnere, utsatte etniske minoriteter som sigøynere som er ut i fra deres posisjon i samfunnet tvunget ut på gaten på denne dagen, og folk som er syke på sykehuset med alvorlige lidelser.

Skulle ønske vi kunne gjøre mer for dere, men samfunnet har blitt kaldere og mer institusjonspreget. Det er vanskelig å nå folk. Til tross for det, håper jeg at alle tar seg et øyeblikk til å tenke på en i nærheten av dere som trenger en ekstra tanke i denne tiden.

Vit i hvert fall at det er mange blant oss som skulle ønske at vi kunne gjøre mer på denne dagen!

Jeg skal selv servere mat til noen hjemløse her i Ohio idag og gi julegaver for deres barn.

Sandy Koufax egentlig feirer Hannukah, ikke jul. Jeg traff han en gang i 2015 når han var i Cincinnati. En fin kar og legendarisk venstrehendt Dodger pitcher!

God jul og Hanukkah!

Lenke til kommentar

oppfordre alle til å sende en ekstra tanke til de blant oss som ikke har noen å være med i denne perioden.

Mange enslige har selv valgt å leve livet alene, og har ikke behov for medynk fra mennesker som ikke er i stand til å trives i eget selskap (og automatisk tror at alle andre nødvendigvis er akkurat som dem).

Når det er sagt, er det nok riktig at det fins folk som har det tungt i jula, og som vil sette pris på en oppmuntring. Men å sende en tanke er bortkastet, for min erfaring er at tanker ikke engang registreres hos mottakeren.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...