abcd423417984 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ønsket fra min side er en struktur som tar for seg både 2d, 3d, web og alt det "grunnleggende" innen grafikk. det holder vel kanskje med et showroom forum? (jeg spør her altså) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ønsket fra min side er en struktur som tar for seg både 2d, 3d, web og alt det "grunnleggende" innen grafikk. det holder vel kanskje med et showroom forum? (jeg spør her altså) Tja, hvorfor ikke?? Hørtes ut som en finfin idé for meg! Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg vil si at noe sånt som Dunestar foreslo vil passe meget godt... Zethyr: Du har 404 poster Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Zethyr: Du har 404 poster Er det noe spess med det?? sry hvis jeg har gått glipp av noe... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ønsket fra min side er en struktur som tar for seg både 2d, 3d, web og alt det "grunnleggende" innen grafikk. det holder vel kanskje med et showroom forum? (jeg spør her altså) høre fornuftig ut Lenke til kommentar
moesen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Zethyr: Du har 404 poster Er det noe spess med det?? sry hvis jeg har gått glipp av noe... Error 404: Access Denied Vet ikke om det var det PT mente men... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) 404.... feil på weben!! :D "man we are geeks"... noen som kjenner igjen den replikken fra AntiTrust? Edit: dammit, moesen var før meg... Endret 3. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Jeg tenker ikke i sånne baner.... Med andre ord: Bruker ikke home.no her , nei!! Edit: Det er jo ganske mange andre feil man kan få også , da.... bare p.g.a. home.no at 404'en er mest kjent... Endret 3. februar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Grafty Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Zethyr you should go ...her gogogogogogoogo Endret 6. februar 2004 av Grafty Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Når vil denne endringen egentlig skje? Et showroom høres flott ut.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 en slik endring ville blitt utført da et tilfredsstillende strukturforslag blir presentert og godkjent for forumstyret. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvis det er strukturforslag du mener, invictus, så er det alltids mulig å gå i fotsporene til Store Dyret med å dele opp i: - 2D - 3D - web - flash - koding (- html - php - javascript - css) Trengs ikke egen "hjelp, jeg trenger hjelp til logo" etter min mening. Det er altfor få av de trådene til å gjøre noe slikt. Koding er også et forholdsvis snevert emne her, og det trengs ikke mer en en kategori for det heller, IMO. ^^ Bare kjapt forslag. Sånn jeg ser det for meg, ihvertfall. EDIT: fjerna foto og video og la til underpunkter på koding ... Det går ikke ann å legge alle server-side språkene i en kategori! Da blir det bare rot... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Tror ikke en solid bump hjelper så veldig, men det hadde vært en fordel å få igang en liten endring. Synes forresten at serverside-språkene ikke bør blandes i ett forum, med mindre det har flere underforum under seg igjen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 med mindre det har flere underforum under seg igjen. Synes ikke det skal være slik heller, da det vil være forvirrende for en som er 'n00b' på forumet. Det blir jo vanskeligere å finne frem. Men jeg tenkte at jeg skulle prøve meg på et forslag til struktur, så får dere slakte det når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå