Gå til innhold

Endring av forumstruktur?

Anbefalte innlegg

Tro meg, jeg har drøssevis av halvferdige GFX.no designs liggende på hd'en, men blir aldri helt fornøyd, så da begynner jeg bare på ny.

Når jeg har sett det som kom frem av gfx.no forumet "vårt" flere ganger, synes jeg ikke at det holder mål heller. Dette skal jo tross alt være det beste av det beste! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skjer, invictus? :dontgetit: Noen som helst form for utvikling?

Nå må du ta det rolig gutt. :p

Vi får nok helt sikkert beskjed om sitasjonen skulle endre seg.

Du kan jo ta å laste opp gfx.no forslaget ditt, så kanskje det blir flere som har lyst å prøve seg, og da igjen større interesse rundt det hele. ;)

Lenke til kommentar

Nå må du ta det rolig gutt. :p

Vi får nok helt sikkert beskjed om sitasjonen skulle endre seg.

Du kan jo ta å laste opp gfx.no forslaget ditt, så kanskje det blir flere som har lyst å prøve seg, og da igjen større interesse rundt det hele. ;)

Jeg klarer bare ikke holde meg til det kommer! Hvis det kommer! :green: Men den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves! :w00t:

Skal se hva misa får gjort med forslaget. Begynner å nærme meg halvveis fornøyd nuh! :cool:

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere er jeg ikke lenger involvert i den slags avgjørelser på samme måte som tidligere, og saken var derfor opp til de som faktisk driver med dette. Pga den interne oppryddingen som foregår om dagen så er _alle_ mektig overarbeidet, og jeg tviler på at dere kan forvente noe før det er overstått. Dette burde vært ordnet for lenge siden, men det har ikke vært noen tilfredsstillende forslag til struktur så langt, og da er det lite som skjer. Jeg liker ingen av forslagene som har blitt fremstilt her i og med at de kun tar for seg en liten del av emnet, og da vil jeg heller ikke prøve å iverksette. Alt jeg trenger er i grunn et tilfredsstillende forslag til struktur jeg kan legge frem for de andre administratorene for å få godkjennelse. Grafikk del av forumet _er_ godkjent så det kommer altså så snart vi har bestemt hvordan den skal være lagt opp.

Mao jeg kan gjerne ta på meg saken igjen, men jeg gidder ikke bli sittendes alene for å finne på en struktur som dekker alle behov da jeg ikke har nok kunnskap om det.

Lenke til kommentar
Jeg liker ingen av forslagene som har blitt fremstilt her i og med at de kun tar for seg en liten del av emnet, og da vil jeg heller ikke prøve å iverksette.

Det vil mao si at du ikke er fornøyd med strukturforslagene som har blitt lagt frem i denne tråden, eller er jeg på litt feil jorde nå?

Kunne gjerne likt å vite hva du tenker på burde være med, eller ditt forslag til hvordan du ser for deg at dette burde løses.

Lenke til kommentar

Hvis det er strukturforslag du mener, invictus, så er det alltids mulig å gå i fotsporene til Store Dyret med å dele opp i:

- 2D

- 3D

- web

- flash

- koding (- html - php - javascript - css)

Trengs ikke egen "hjelp, jeg trenger hjelp til logo" etter min mening. Det er altfor få av de trådene til å gjøre noe slikt. Koding er også et forholdsvis snevert emne her, og det trengs ikke mer en en kategori for det heller, IMO.

^^ Bare kjapt forslag. Sånn jeg ser det for meg, ihvertfall.

EDIT: fjerna foto og video og la til underpunkter på koding ...

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...