TLZ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Synes forslag 5 er best. evt. Forslag 1... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hva med Javascript/ECMAscript? Vet iallefall om en viss mr. Fundingsrud (enden) som blir veldig lei seg om dette ikke kommer med. I og for seg kommer det jo en del tråder som handler om javascript inn i webdesign-delen, f.eks løsninger med popups og slike ting. Kunne forsåvidt også fått seg en slik kategori som det har her i dag. For meg er det mye det samme. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) bare legge til ønske om ColdFusion forum.... og.. webutvikling ville vært en mer beskrivende kategori med plass til et bredere spekter av forum, og mere dekkende.. (man stopper som oftest ikke utviklingen av en side når man har laga noe i ps eller dwmx som man liker.. man jobber ofte litt med backend og slikt.. og det hører faktisk sammen.. synes det er dumt å splitte de to bitene.. ) eller web-design og web-programmering.. for finnes MANGE flere web-programmerings språk enn de som har egne forum under programmerings-biten.. Endret 31. desember 2003 av cfenzo Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 litt enig med at det det siste du sier, men jeg syns ikke man burde ha et eget ColdFusion forum. Jeg tror det er alt for få til at det vil bli noe som helst aktivitet på et slikt forum Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 vel.. et eget forum for "øvrige web-prgrammeringsspråk" (eller kanskje litt kortere tittel..) enig i at vi cf utviklere kanskje ikke er i flertall akkurat.. hehe Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 vel.. et eget forum for "øvrige web-prgrammeringsspråk" (eller kanskje litt kortere tittel..) enig i at vi cf utviklere kanskje ikke er i flertall akkurat.. hehe Ingen dum idè... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Likte forslag 5 best... /me stemte der.... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Sikkert altfor sent å komme med forslag, men hopper ut i det. Noen av innleggene i Webdesign handler mer om spørsmål relatert til det å lage websider, mens når jeg tenker på webdesign så er det enten en ferdig side som skal vurderes eller en side som er under oppbygging som trenger tips om hvilken vei de skal gå videre. Men som jeg skrev er mange av spørsmålene av typen "Hvordan får jeg til dette", "Hva har jeg gjort feil", "Hvor finner jeg dette" osv. Så jeg er vel i grunn enig med de som skrev at webdesign burde deles i en egen del med html, og/eller en egen del til spørsmål om websider. Så kan selve webdesign være et sted der (halv)ferdige sider blir presentert, og hvor de som sender inn trenger kritikk og forslag til forbedringer. Mange har gått i de samme "fellene", inkludert meg, når en er ferdig med en side. Ofte kan det komme flere eksempler på sider som har gjort den samme feilen. Da hadde det vært greit med en slags mal for de som har tenkt å begynne på en side. Som for eksempel at den skal passe i de mest brukte oppløsningene. Jeg er klar over at det er mange subjektive meninger om hvordan en side skal se ut, noen liker en skriftype, en annen hater den samme, men noen punkter ville man kunne blitt enige om? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja det er ikke umlig at det var nettopp det jeg tenkte på, må ha oversett det i forbi-farten... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Velvel, jeg stemte #1, #5 er også helt topp men jeg er fornøyd så lenge flash-delen kommer opp. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 *kremt* når skal denne endringa skje? *utolmodig* Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Når gfx.no kommer opp kanskje? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er ikke kommet noen tidsantagelse for hverken gfx.no eller når pollen skal avsluttes, regner med dette er mer en undersøkelse for å finne ut hvor landet ligger og litt forarbeid til den dag gfx.no kommer. *glede seg* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Og vi som slutta å arbeide med gfx.no design Forumet er fremdeles oppe det-... uten aktivitet riktignok.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 beklager alt dette. var jeg som drev å jobbet med det, men har mistanke om at saken ble lagt død i styret da jeg forlot det. det kan jo være en ide å kontakte forumstyret og høre hva som skjer. dette burde som sag vært avgjort og utført for leeeenge siden, så nok en gang; beklager dette. er nok min skyld. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Tilgitt! Moderatorer/admins er mennesker de og Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 det skal også sies at dette ikke lenger er noe jeg jobber med, men er opp til styret (med mindre de har glemt hele saken da). Det ble vel vedtatt å lage en egen kategori, men tror det fremdeles er spørsmål rundt innholdet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (med mindre de har glemt hele saken da) Skulle styret liksom glemme noe?! Styret glemmer da aldri viktige saker Gleder meg til den nye strukturen kommer Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ikke for å være sur og gretten, men: NÅ føler jeg det har tatt litt lang tid! Når oppslutningen om GFX.no er så stor som den er, er det merkverdig at det ikke har kommet noe ennå. Noen flere planer som er lagt? * gleder seg som en unge som venter på julenissen * Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Blir iallefall aldri en GFX.no når vi aldri blei/blir ferdig med et design... Hmmm, en av oss burde virkelig lage et godt forslag og slenge ut for kritikk her på webdesign forumet. Så pynte på alle småfeil, så sende det til en kodeguru, så publisere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå