Gå til innhold

Endring av forumstruktur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Javascript/ECMAscript?

Vet iallefall om en viss mr. Fundingsrud (enden) som blir veldig lei seg om dette ikke kommer med. I og for seg kommer det jo en del tråder som handler om javascript inn i webdesign-delen, f.eks løsninger med popups og slike ting.

Kunne forsåvidt også fått seg en slik kategori som det har her i dag. For meg er det mye det samme.

Lenke til kommentar

bare legge til ønske om ColdFusion forum....

og.. webutvikling ville vært en mer beskrivende kategori med plass til et bredere spekter av forum, og mere dekkende.. (man stopper som oftest ikke utviklingen av en side når man har laga noe i ps eller dwmx som man liker.. man jobber ofte litt med backend og slikt.. og det hører faktisk sammen.. synes det er dumt å splitte de to bitene.. ) eller web-design og web-programmering.. for finnes MANGE flere web-programmerings språk enn de som har egne forum under programmerings-biten..

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Sikkert altfor sent å komme med forslag, men hopper ut i det. Noen av innleggene i Webdesign handler mer om spørsmål relatert til det å lage websider, mens når jeg tenker på webdesign så er det enten en ferdig side som skal vurderes eller en side som er under oppbygging som trenger tips om hvilken vei de skal gå videre.

Men som jeg skrev er mange av spørsmålene av typen "Hvordan får jeg til dette", "Hva har jeg gjort feil", "Hvor finner jeg dette" osv.

Så jeg er vel i grunn enig med de som skrev at webdesign burde deles i en egen del med html, og/eller en egen del til spørsmål om websider. Så kan selve webdesign være et sted der (halv)ferdige sider blir presentert, og hvor de som sender inn trenger kritikk og forslag til forbedringer.

Mange har gått i de samme "fellene", inkludert meg, når en er ferdig med en side. Ofte kan det komme flere eksempler på sider som har gjort den samme feilen. Da hadde det vært greit med en slags mal for de som har tenkt å begynne på en side. Som for eksempel at den skal passe i de mest brukte oppløsningene. Jeg er klar over at det er mange subjektive meninger om hvordan en side skal se ut, noen liker en skriftype, en annen hater den samme, men noen punkter ville man kunne blitt enige om?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

beklager alt dette. var jeg som drev å jobbet med det, men har mistanke om at saken ble lagt død i styret da jeg forlot det. det kan jo være en ide å kontakte forumstyret og høre hva som skjer.

dette burde som sag vært avgjort og utført for leeeenge siden, så nok en gang; beklager dette. er nok min skyld.

Lenke til kommentar

Ikke for å være sur og gretten, men: NÅ føler jeg det har tatt litt lang tid! :roll: Når oppslutningen om GFX.no er så stor som den er, er det merkverdig at det ikke har kommet noe ennå. Noen flere planer som er lagt? :ermm:

* gleder seg som en unge som venter på julenissen * :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...