abcd423417984 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har hørt noen har hintet frempå om dette...Er dette noe som er ønsket, og ikke minst som ville blitt brukt av dere brukere? Legg tanker/kommentarer om det her Jeg redigerte tittelen på denne tråden. --- Mvh, daysleper Lenke til kommentar
kennis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg er for flash-forum. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 I forhold til mengde med innlegg, tror jeg det heller er bruk for en "Få andre til å lage logo til deg"-kategori. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 I forhold til mengde med innlegg, tror jeg det heller er bruk for en "Få andre til å lage logo til deg"-kategori. Og/eller et photoshop forum.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 BACK.ON.TOPIC: Jeg kan gjerne være være med på et flash-forum, men da bør dette legges inn under en ny grafikk del. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) var det ikke sånn at det skulle lages en ny søsterside ( http://gfx.no ). Hvis den kommer til verden ganske kjapt er det jo bare å slenge opp mange design/program relaterte kategorier der(= typo Endret 10. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tja, hvorfor ikke? Da kan jo folk som denne karen få hjelp også Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 I løpet av godt og vel et år jeg har vært med her i webdesigndelen av forumet, har jeg så og si lest hver eneste tråd som kommer. Vil kunne påstå at under 2% av innleggene som kommer i det hele tatt har noe med flash å gjøre. Allikevel kunne jeg godt tenke meg en litt bedre oppdeling av denne biten av forumet, da jeg mener det da hadde blitt mer strukturert. Etter hva jeg har forstått har dette blitt liggende, i påvente av gfx.no. Mitt forslag til inndeling ville blitt noe slikt; - HTML/CSS osv.. (koding med andre ord) - Photoshop/psp/ osv... (design med andre ord) - Flash - Showroom (her kan sider og/eller gfx legges ut for kritikk) - Hjelp, jeg trenger ny... (logo, webside...) - Generelt (her kan ting som f.eks markedsføring, webhotell-leverandør osv ligge) Sikkert flere eller noen av disse som kan slåes sammen. Problemet med inndelingen hadde vel vært at f.x. for min del hadde jeg aldri gått innom kodeforumet, mens kodeguruene ikke hadde vært innom designdelen pherhaps, altså mindre lesere til trådene. Det er jo ikke sikkert, men jeg ville tro det. Vi er jo en nokså sammensveisa gjeng i denne delen. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nå har jeg ikke vært her fullt så lenge som Polecat, men jeg er helt enig med han angående kategorioppdeling. Men husk at en stor kategori er bedre enn flere tomme. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Men husk at en stor kategori er bedre enn flere tomme. enig. Har heller ikke lagt merke til den store pågangen av flash-spørsmål Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 - HTML/CSS osv.. (koding med andre ord)- Photoshop/psp/ osv... (design med andre ord) - Flash - Showroom (her kan sider og/eller gfx legges ut for kritikk) - Hjelp, jeg trenger ny... (logo, webside...) - Generelt (her kan ting som f.eks markedsføring, webhotell-leverandør osv ligge) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Så enig - så enig... Men må jo få opp gfx.no snart da tjcombo: kommer du med et forslag snart?? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Så enig - så enig... Men må jo få opp gfx.no snart da tjcombo: kommer du med et forslag snart?? Oida, Har fått ett nytt Web oppdrag gutter... Men har ikke gitt meg på gfx.no enda. Den skal bli Sweeeeeeet! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vi vil ha Flash forum... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 - HTML/CSS osv.. (koding med andre ord)- Photoshop/psp/ osv... (design med andre ord) - Flash - Showroom (her kan sider og/eller gfx legges ut for kritikk) - Hjelp, jeg trenger ny... (logo, webside...) - Generelt (her kan ting som f.eks markedsføring, webhotell-leverandør osv ligge) Ikke dumt Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Problemet med inndelingen hadde vel vært at f.x. for min del hadde jeg aldri gått innom kodeforumet, mens kodeguruene ikke hadde vært innom designdelen pherhaps, altså mindre lesere til trådene. Det er jo ikke sikkert, men jeg ville tro det.Vi er jo en nokså sammensveisa gjeng i denne delen. Legg venligst merke til dette. Synes allsidigheten her i web-design er en veldig stor styrke. Synd om dette skulle deles opp og vi blir splittet Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 [quote name='Garbion' date='12/12/2003 : 21:05'] [quote name='PoleCat' date='11/12/2003 : 14:01'] - HTML/CSS osv.. (koding med andre ord) - Photoshop/psp/ osv... (design med andre ord) - Flash - Showroom (her kan sider og/eller gfx legges ut for kritikk) - Hjelp, jeg trenger ny... (logo, webside...) - Generelt (her kan ting som f.eks markedsføring, webhotell-leverandør osv ligge) [/quote] Ikke dumt [/quote] I second that! Når kan vi forvente oss dette? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg er litt skeptisk til at det innføres så mange kategorier på dette tidspunkt. Det kommer ikke SÅ mange nye tråder her,. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg synes at man IKKE skal splitte Web-disign... jeg har ikke flere en noen måneder på baken... Men det mener jeg er best EDIT: ble litt feil i går det der Endret 16. desember 2003 av Kim Spets Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg kunne godt tenkte meg et flash forum. Jobber jo nesten ikke med annet enn flash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå