Arodem Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Tusen hjertelig takk.God jul, kjære leser! Lenke til kommentar
Coming Soon Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 God Jul til dere også 3 Lenke til kommentar
MisterXS Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 God Jul. Måtte det nye året bli bra for Gamer.no 3 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 God jul til dere også, og håper dere har litt fri til å spille det dere ønsker å spille også denne julen. 4 Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 God jul til dere også, og håper dere har litt fri til å spille det dere ønsker å spille også denne julen. God jul! Jeg skal i hvert fall vandre rundt i Hyrule og Egypt uten mål, mening eller deadline 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 God jul og godt nyttår til alle gamere! Setter pris på alt av lesestoff dere i redaksjonen leverer og alle kommentarer og meninger leserne bidrar med. Favoritt hobbyen får noen timer fri i dag. Men blir vel fort pån igjen for de fleste av oss regner jeg ? 3 Lenke til kommentar
Metallilars Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 God Jul :-) 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 God jul. Jeg har rotet fram det gamle Space Hulk brettspillet til glede(?) for yngre familiemedlemmer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå