fjarle Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 GUIDE: Ny mobil? Her er appene du trenger Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 https://itunes.apple.com/no/app/dagbladet-no/id402524081?l=nb&mt=8 Kva med Dagbladet i stade for VG?... Langt mindre reklame på videoer osv... anbefalles. 3 Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Appen 180.no synes jeg også er grei å ha. Da får man opp hvem som ringer + endel opplysninger om vedkommende. Dessuten finner man ut om det er et nr. som brukes til telefonsalg etc. Denne appen er gratis å laste ned og å bruke. 5 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Bedre å anbefale NSB-appen fremfor RuterBillett-appen. Den oppdateres oftere, er mer oversiktelig og ser bedre ut og du kan kjøpe billetter for alt av Ruter sine ruter + alt av togbilletter i samme app. 5 Lenke til kommentar
gl1p1 Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Kan på det varmeste anbefale Gesture Search. Det er den beste produktivitets appen til Android. Man start appen og tegn noe som likner på bokstaver så finner den kontakter, apper innstillinger o.l. som inneholder bokstavene du tegner. Eneste ulenmpen er at den er fjernet fra GooglePlay så den må lastes ned fra nettet. Egentlig litt rart for det er google som har laget den. Lenke til kommentar
Populært innlegg FB.006467760 Skrevet 24. desember 2017 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2017 Ja hele Norge bor i Oslo. 17 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 EnTur app for iphone er greit genial. App for kollektiv reise i sør norge per nå. Utvides etterhvert til å tilby reiseinformasjon og kjøp av billetter for hele Norge innen et par år. Fra din posisjon eller oppgitt adresse til ønsket adresse, og kombinerer alle transportmidler. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Agentspoon Skrevet 24. desember 2017 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Jeg ville anbefalt:- CamScanner som lar deg enkelt scanne inn notater digitalt.- Sporing som viser hvor postpakkene dine er, og gir deg push-varsel når du er nærme posthuset ditt med en pakke på vent.- Flud, torrentklient for mobil.- Kahoot, for å lage og kjøre quiz i juletida, selskaper, møter etc.- 180.no som lar deg se hvem som ringer (inkludert spam).- Prisjakt som lar deg raskt sjekke pris.- QR-kode strekavleser som kan brukes i en del butikker for både funksjonen over, og annet.- Mattilbud som lar deg sjekke ukens tilbud i butikk.- Booking.com som er tilsvarende for reise og hotell.- Lichess, sjakkapp for læring og spilling.- Snapbullet som gir deg varsler samtidig på data og telefon, og lar deg sende SMS fra PC.- Xender, trådløs overføring av filer mellom telefon og PC / Mac.- TooGoodToGo, matapp som forhindrer matsvinn ved å vise deg butikker med mat som snart går ut på dato, til redusert pris.Jeg kunne også anbefalt AtB eller Kolumbus, som er bussapper i henholdsvis Trondheim og Stavanger, men velger å ikke gjøre det da jeg ikke er et navlebeskuende individ og ser mennesker lenger enn der nesa rekker på et NASJONALT nettforum. Tips til artikkelforfatter er å ikke neglisjere 88% av befolkningen som bor utenfor Oslo... Endret 24. desember 2017 av Agentspoon 13 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) RuterReise - ruteoversikt/avgangstider - viser t.o.m. bybussruter her jeg bor. Omfatter også NSB, men husk aktivt å velge de fylkene du skal reise i. Endret 25. desember 2017 av GeirHH 1 Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg har nettopp lastet bed MinFamilie fra Telenor og synes den er helt genial for å få familiekabalen til å gå opp Lenke til kommentar
warbrd Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Unødvendig å ha shazam på lista når dere har Snap der alt... bare hold inne på skjermen mens man hører på en låt, så shazammer man rett i snap. Lenke til kommentar
Geir Sandvik Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Ja hele Norge bor i Oslo. Hvis mener du? 1 Lenke til kommentar
warbrd Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Jeg kunne også anbefalt AtB eller Kolumbus, som er bussapper i henholdsvis Trondheim og Stavanger, men velger å ikke gjøre det da jeg ikke er et navlebeskuende individ og ser mennesker lenger enn der nesa rekker på et NASJONALT nettforum. Tips til artikkelforfatter er å ikke neglisjere 88% av befolkningen som bor utenfor Oslo... Vel, Ruter appen dekker Akershus også, så dekker vel omtrent 22% av befolkningen Endret 24. desember 2017 av warbrd 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg kunne også anbefalt AtB eller Kolumbus, som er bussapper i henholdsvis Trondheim og Stavanger, men velger å ikke gjøre det da jeg ikke er et navlebeskuende individ og ser mennesker lenger enn der nesa rekker på et NASJONALT nettforum. Tips til artikkelforfatter er å ikke neglisjere 88% av befolkningen som bor utenfor Oslo... Vel, Ruter appen dekker Akershus også, så dekker vel omtrent 22% av befolkningen Sikkert herlig ironi innlegget ditt, men fader en skal være bra flabbete for å ha topp 2 anbefalinger gjelde kun 22% av befolkningen. 4 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Ja hele Norge bor i Oslo. Hvis mener du?Sikkert en furten bergenser. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Ja hele Norge bor i Oslo.Hvis mener du?Sikkert en furten bergenser. Bergensere er da aldri furtne! God Jul folkens!! P.S. Er det bare jeg som hopper glatt over Instagram, Snapchat og Twitter? Endret 25. desember 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P 5 Lenke til kommentar
Joakim Fagerland Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 AtB og Bartebuss (Android) for de som bor i Trondheim Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Kort å godt: reklame for schibsted sine jodiske kompiser. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Ser det henvises noe til IOS. Virker ikke nettleseren til Iphone, siden man straks i 2019 har et behov for appene til avisene? Lite er mindre viktig enn å ha en app for hver avis jeg leser ... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+794531654 Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 GLEM NSB APPEN, last ned appen entur. Den tar over for nsb og og VISER tog,ferge, fly, trikk, buss og mere kommer etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg