Gjest Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 slipp ingen inn, la ingen se slik er plikten, jeg er jo født til det jeg dekker til det ingen så det vet de nå jeg har snudd og stengt en dør jeg er lei alt de tror de har sett la det storme nå litt frost gjør meg ingenting uansett Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) La meg lage et innlegg, så jeg kan le Med mystikk og undertoner skal dere se at også jeg, kan få blest av #metoo - ser dere det? click bate og vg ramplelys - tar der saken - for jeg ønsker å le hele veien til banken #nonsense og vissvass - ha ha ha facepalm.jpg Endret 23. desember 2017 av MellomAlt 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Nekter jeg å svare på før noen har en foklaring på Lynch sin Mulholland Drive som gir mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Har’a kasta ut typen? Han har blitt outa på diverse nettsteder, og her har vi reaksjonen. En skarp kontrast til alle de andre selvforherligende innleggene på bloggen, om livet i en løpestreng mellom en vakker kjernefamilie og fine motebutikker. Endret 24. desember 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 At hun har sett Disney's Frozen? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Ikke undervurder Frozen. Musikken der er vanskeligere å synge enn du tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå