Underdanie Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Vanligvis 3-4 timer når dama binder meg. Rekorden er 12 timer og 15 orgasmer på meg, med strapon i rumpa. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Vanlig kjappis = 2+ min ( Er hun såpass kåt at hun bare vil ha meg til å komme beveger hun seg slik at jeg ikke klarer å holde noe inne ) Normalt med litt kos og forspill = 15-20m ( Fingring osv 5-10 min ish ) Får alltid henne til å komme først på denne måten Anonymous poster hash: 115b6...f9d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Rundt 20 min. Da koser vi oss og bytter mye stillinger og koser oss. Men husker vi så på klokka at vi hadde holdt på nesten en time en gang (men da ble jeg sår) En kjappis med denne kjæresten går ikke. Vi blir for revet med Anonymous poster hash: 3cdf5...8e3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Rundt 20 min. Da koser vi oss og bytter mye stillinger og koser oss. Men husker vi så på klokka at vi hadde holdt på nesten en time en gang (men da ble jeg sår) En kjappis med denne kjæresten går ikke. Vi blir for revet med Anonymous poster hash: 3cdf5...8e3 Ler litt, fordi jeg kjenner meg så godt igjen. En kjappis blir fort 15 minutter. Lenke til kommentar
Tor H. Hammer Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg tror varigheten av sex mellom to partnere er omvendt proporsjonal med alderen. Jo lenger en har vært sammen, og jo eldre en blir, jo kortere varer "sex-akten". Til slutt kan en oppleve at "sex-akten" har nådd det jeg vil kalle "null" nivået. Da er det slutt. Så får en vel finne ut av hvordan en skal løse det.. Lykke til! Lenke til kommentar
Tor H. Hammer Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Ok, fra spøk (les: sannhet) til alvor: Jeg tror at dersom en er forelsket og virkelig vil bli nær den en er sammen med, så kan sex'en vare i en time? Og kanskje mer? Ellers så varer vel en sex-akt rundt 30 minutter? Det er nå mine erfaringer de siste 5 årene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg