AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Dama dumpet meg for rundt 2 måneder siden. Hun hadde ligget med en ny fyr innen 2 uker hadde gått, mens jeg enda sitter her uten hell på hverken Tinder, hotornot, happn eller noen av de der, til tross for høy aktivitet fra min side. Og ja, jeg vet at det ikke er riktig målestokk for seg selv, men sitter jo her og føler meg ensom og jævlig, savner eksen og samtidig vet jeg at hun har fått seg noe med en gang uten at jeg har fått noe som helst (ikke engang et møte med en jente) og det irriterer meg egentlig ganske mye. Føler liksom at hun behandlet meg dårlig, dumpet meg uten forvarsel og likevel "vinner". Sitter også og ser på snapchat-storyer fra omtrent alle gutter som er ute på byen og garantert får seg noe ukentlig. Vet at det er en veldig mye bedre arena for å få seg noe der, men jeg har ingen å dra med og vil ikke dra alene, så får ikke gjort så mye med det. Har mistet kontakten med alle vennene mine fra skoletiden som faktisk er jevnlig ute og fester, og frister lite å sende dem en melding ut av det blå etter et år og spørre hvordan helgen deres ser ut heller. Litt overdramatisk intro, men lurer dermed litt på hvor ofte det er vanlig å ha sex for en gjennomsnittlig singel mann i starten av tjueårene? Føler jeg henger så langt etter siden jeg ikke har fått meg noe som helst på et par måneder, og det kommer nok til å bli et par til.. Anonymous poster hash: d30b7...6ab Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg orket ikke lese alle bokstavene du har skrevet, men jeg kan svare på spørsmålet i trådtittelen. Det er vanlig å ha sex aldri, av og til eller ofte. Mitt beste råd til deg er å roe ned tankene og ta ting som de kommer; det ordner seg alltid for snille gutter...eller av og til, i det minste. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2017 To måneder er ikke lang tid etter å ha endt et forhold. Virker som det dreier seg mer om at eksen signaliserer at hun har gått videre, enn noe annet. Kanskje en tanke å bare legge vekk hele fokuset på hva eksen gjør eller ikke gjør. Kanskje hun har sex med andre så kjapt fordi hun var ferdig med deg før forholdet var avsluttet, kanskje hun har sex med andre for å distansere seg fra kjærlighetssorg, kanskje hun har sex med andre fordi hun er ensom hun også, kanskje hun har sex med andre fordi hun var alvorlig drita en dag. Det er det bare hun som vet sikkert og det endrer ingenting for deg. Det virker ikke som du er klar for nye damer enda. Det er lett å finne damer som vil ha forhold og det er lett å finne menn som bare vil ha sex. Men verden renner ikke over av folk som vil være airbag for noens kjærlighetssorg. Anonymous poster hash: c7177...6bb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2017 Det er jo ikke uten grunn det sies at jenter kan få seg noe når som helst, hvor som helst, mens gutta må jobbe for det. TS, du får se det fra den gode siden og tenke at det er like bra dere slo opp og du ser hvilke tøs hvor løsslippen hun egentlig er. Ikke tenk på henne, fokuser på deg selv, og med tiden vil det bli enklere å komme over henne. Ikke bruk for mye tid på nettdating heller. Som det nevnes er det jo relativt nylig dere slo opp og det skimser rett ut desperat når man hopper på nettdating med en gang. Jenter er veldig gode til å merke det og sikkert signaler du har sendt som har endt i konsekvente avvisninger. Til AB over: det er kun lett for damenes fordel, ikke mannens. Ja, sider som Sukker, Møteplassen, osv. florerer av damer ute etter forhold, men det hjelper ikke en dritt når de ikke gidder å svare tilbake, så fremt man ikke har perfekt profil med perfekte bilder. Beste råd til deg TS, bare drit i alt og alle en stund fremover. Ta tiden til hjelp og plei deg selv først. Om du blir helt desperat etter sex, fiks det sjøl eller bruk "alternative metoder". På den ene eller andre måten så betaler man dyre dommer uansett. Anonymous poster hash: 1727a...3c4 Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Først det første - slutt å sammenlikne deg selv med eksen din. Hu er ikke bedre enn deg bare fordi hu får seg et ligg først. Tvert i mot faktisk, sier litt om hvor sløtty man er dersom man hopper fra et kakestykke over til et annet før man er sulten igjen. Så vil jeg påstå at diverse apper på nett osv er for overfladisk og ikke slik man oppnår sex. Mine verste sex-opplevelser kommer fra Tinder. Det er stor forskjell på å ha sex i et forhold og tilfeldig sex. Det beste hadde vært å hatt ei fast pulevenninne. Min erfaring er at det blir lettere for oss menn når vi blir eldre og vanskeligere for damene. Det har nok mye med at man blir mer direkte og uredd når man blir eldre, mer trygg på seg selv osv. Og faktisk litt kresen. Jeg er snart 32 år. Det er fem år siden jeg var i forhold sist. Fra det ble slutt til jeg fikk meg noe tok det ca 1 år. Fordi jeg først å fremst ikke var klar for det og ikke brydde meg så mye om andre damer, verken eksen eller andre. Etter det, har det vært tørke som noen gang har vart opptil 6 mnd. Kanskje lengre. Men så har jeg kanskje ligget med to-tre damer på et par uker etter det. Alt er tilfeldig. Det handler bare om å komme seg UT å møte folk, ikke sitte inne å taste på mobilen på en selvdestruktiv måte. Hadde jeg vært deg ville jeg pakket sekken og dratt på en liten backpackertur. Bo på hostel. Bedre plass å hooke opp med damer på finner du ikke. Dessuten stiger du i gradene fordi du er eksotisk. ;P Lettere å få oppmerksomhet fra damene da. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Et par måneder er ingenting. Hvis du gjør en innsats, og det går et halvt år uten napp, da kan jeg begynne å skjønne frustrasjonen. Haster det egentlig? Ingen overraskelse at hun allerede har truffet noen. Det kunne hun klart samme dagen som dere gjorde det slutt. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg var heldig om jeg fikk noe en gang i året hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg var heldig om jeg fikk noe en gang i året hehe Som gift eller singel? Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg var heldig om jeg fikk noe en gang i året hehe Som gift eller singel? Singel! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Jeg er jo enda ung, men det blir ofte 10-15 ganger ila. mnden. Helt tilfeldig. EDIT: Er dog ikke singel. Endret 25. desember 2017 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Er målet kun å få seg sex? Det er ikke et spesiellt godt mål i forhold til det andre du skriver. Prøv å møte nye folk uten forventninger eller mål, det er det faktisk mange som bruker datingsider til. Meningsløs sex med ukjente er heller ikke en god måte å komme over X'er på, stort sett. Jeg har aldri fått noe særlig ut av engangsknull og med erfaring fra en god del andre tråder så er det veldig mange som er enige i det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 Til AB over: det er kun lett for damenes fordel, ikke mannens. Ja, sider som Sukker, Møteplassen, osv. florerer av damer ute etter forhold, men det hjelper ikke en dritt når de ikke gidder å svare tilbake, så fremt man ikke har perfekt profil med perfekte bilder. Anonymous poster hash: 1727a...3c4 Ja, det er enkelt for kvinner å finne useriøse menn som bare vil ha sex. Fordi det er massevis av dem og få menn som er verdt å respektere. Men det er jo ikke noe positiv med det? Det er jo bare trist for menn som kjønn. Ellers: herlig dobbelt moral: klaging over hvor vanskelig det er for menn å få sex og deretter klaging over hvor løs kvinner er om de ligger med noen? Usikker på om man skal le eller grine siden det er selvmotsigende. Kvinner kan umulig være spesielt løse om det er så vanskelig for menn å finne noen å harve over for én kveld, for noen må jo alle disse løse kvinnene ligge med. Anonymous poster hash: c7177...6bb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå