Alfrid Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Hei! Trenger nytt nettbrett da mitt har store problemer med å håndtere bla face og messenger.. Det lægger og takler eks face og messenger svært dårlig.. Sitter jeg å ser en video og får en melding, får den store problemer.. Jeg har nå en Lenovo tb2 x30f tror det er 16gb Får jeg et greit brett til 2k? Forslag mottas ?? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Ja, denne. Anbefaler likevel at du velger noe kraftigere / investerer mer når du først skal ha et nettbrett, f.eks Asus ZenPad, Samsung Galaxy Tab S3, etc. Endret 23. desember 2017 av Cipher Panda Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 23. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2017 Men denne har dobbelt minne, så den er vel bedre? https://www.komplett.no/product/913177/pc-nettbrett/nettbrett-ipad-eboklesere/nettbrett-ipad/acer-iconia-tab-10-10-32gb-wifi-svart Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Ja, noe bedre minnekapasitet men ingen støtte for Android 7 eller 8 ser det ut som. Ellers er begge veldig like ytelsesmessig. Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Dobbelt minne var dårlig formulert.. Den har dobbelt så stor lagringsplass, ellers er det puslete 2gb minne I begge 2.. Må jeg seriøst opp i pris for å få en med 4 eller 8gb minne? Den brukes til å strømme tv innhold og sosiale medier. Den jeg har, er også 2gb minne og bruker 77 av det bare ved å kjøre nettflix i bakgrunnen.. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Hvis du går ett laken opp i pris, er denne Lenovo'n et ganske greit valg, med mindre LTE/4G er en viktig funksjon du trenger i tillegg. Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 30. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2017 Den der har dobbelt minne I tillegg, så den er nok ganske grei, 4g/sim er ikke nødvendig ☺ Skal sjekke om min lokale butikk har en sånn inne. Minne er fryktelig dyrt ser jeg, skal jeg ha noe med 8gb må jeg fort opp i 10 laken, men det trenger jeg forhåpentligvis ikke for å kjøre enkle oppgaver Lenke til kommentar
Alfrid Skrevet 2. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2018 Det ble den lenovoen, men på tilbud på elkjøp 2500,- førsteinntrykket er at den er kjapp og kan kjøre flere operasjoner om gangen uten lægg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå