Lucifer 666 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tror ikke det nei... Skulle innom forumet her nå så vises alle poster som lest?? Har ikke vært hjemme på noe timer, og da jeg trykker oppdater på Siste 24 timer vises alle postene som "lest". Noen med samme problem? Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sliter med det noen ganger jeg og, men i det siste har det heller vært sånn at det ikke registreres at jeg har vært innom tråder. Noen ganger står det nye innlegg når jeg logger inn, men det siste i tråden er mitt... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Sliter med det noen ganger jeg og, men i det siste har det heller vært sånn at det ikke registreres at jeg har vært innom tråder. Noen ganger står det nye innlegg når jeg logger inn, men det siste i tråden er mitt... Min retta seg selv her plutselig Men jeg har også merka endel bugs rundt dette ja Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det som irriterer meg er e-postvarslingssystemet. Noen ganger får jeg flere mail om nye innlegg i ett emne, selv om det kun skal varsles én gang. Andre ganger får jeg ikke mail om nye innlegg, men når jeg sjekker det aktuelle emnet, så er det kommet mange nye. Og det er stort sett feil post som vises som min første uleste post når jeg klikker på linken i en slik mail. Mye feil i det nye forumet til nå. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hadde du lest mailen som du får så vil du se at du får kun en mail per besøk.. Det kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på. Dette for å hindre oppfylling av innboksen på e-posten din. så det er litt vanskelig for å kalle det feil Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hadde du lest mailen som du får så vil du se at du får kun en mail per besøk.. Det kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på. Dette for å hindre oppfylling av innboksen på e-posten din. så det er litt vanskelig for å kalle det feil Mulig jeg uttrykte meg feil, men det jeg mener, er at det burde vært som før at man kun får én e-post når det kommer nye innlegg i en tråd man har abbonert på etter man har besøkt den selv. Og at man da ikke får flere e-post om nye innlegg i denne tråden (selv om det kommer flere innlegg) før man selv har besøkt den igjen. Slik det var før. Sånn som det er nå, kan jeg komme hjem til 5 e-post om nye innlegg i en og samme tråd, selv om jeg bare har besøkt tråden én gang. DET blir litt feil. Det vil ikke si at jeg får 5 e-post når det er kommet 5 nye innlegg... det kan være 20 nye innlegg i en tråd og 5 e-poster om det. Eller det kan være 30 nye innlegg i en annen post, men bare en e-post om det (som er riktig). Virker litt ustabilt hele det e-postsystemet. På den andre siden, så får jeg noen ganger ikke én eneste e-post fra tråder jeg har abbonert på, selv om det er kommet nye innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå