Fotoskrulla Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Da er jula her Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Fint og artig nissebilde med dialog. Får meg til å tenke på en replikk fra en juleserie. Its hard to be a nissemann. God jul Helene. mvh Keshav 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Koselige Nisser God Jul Helene Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2017 Fint og artig nissebilde med dialog. Får meg til å tenke på en replikk fra en juleserie. Its hard to be a nissemann. God jul Helene. mvh Keshav Hei Keshav og riktig god jul til deg også. Dialogen er inspirert av Ronja Røverdatter, men den er det ikke sikkert du har sett. Her på Sunnmøre er det et nitrist julevær, men vi har det varmt og koselig inne. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2017 Koselige Nisser God Jul Helene Mvh Leif Hei Leif! Jeg støtte på disse nissene sist jeg var på hytta. De poserte så fint i sol og snø. Ønsker deg en herlig jul! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Et riktig koselig julebilde. En riktig god jul og et godt nyttår! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Koselige Nisser God Jul Helene Mvh Leif Hei Leif! Jeg støtte på disse nissene sist jeg var på hytta. De poserte så fint i sol og snø. Ønsker deg en herlig jul! Ja Helene, nissene likte at posere Endelig kommer lyset tilbake og idag både lys og nysnø Ser ut at bli en flott hvit jul Ønsker deg å en flott jul Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2017 Et riktig koselig julebilde. En riktig god jul og et godt nyttår! Takk skal du ha! Ønsker deg også en riktig god jul og et godt nytt år Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Nej hvor er de skønne..så du havde sendt billeder ind...troede ikke det virker ...godt du kom igang igen hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg