Gå til innhold

Hovedkort..

above

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har dette hovedkortet; http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl nå trenger jeg mange harddisker fordi jeg skal ha harddisker for backup osv, Jeg har jo 2 harddisker nå, men problemet er visst jeg skal kjøpe flere harddisker så er det ikke plass til de på hovedkrotet altså ide uttak for harddisker. Hvordan kan jeg få nytte av flere harddisker da f.eks visst jeg skal bruke den som server`??? Jeg har sett flere maskiner sm har 18 harddisker, hvordan har de fått dette til da :roll:

Håper på svar, trnger svar fort :thumbup:

Takker så mye for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessuten, for hver kontakt for PATA kan du bruke 2 disker, så med andre ord kan du ha 10 disker (både SATA og PATA) tilkoblet dette hk. Dessuten er det RAID-kontroller på dette hk, så den RAID-kontrolleren som ble nevnt er bare bortkastede penger hvis du vil kjøre RAID.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Hvor mange hd-er er det du skal ha? Ser ut som det er mange uttak for harddisker på dette hovedkortet.

Jeg har tenkt som rekord å få kjøpt 15 stykk i løpet av noen år..Kansje det høres dumt ut, menmen. ;) I så fall, hva måtte jeg ha gjort for å kunne ha så mange????? Jeg har jo sett flere som har 20 dsiker ca om jeg ikke husker feil :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...