ZkedaR Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Se topic... Hvis det er sant har Valve\Vivendi driti så mye på leggen att den aldri er til å finne igjen... Jeg har 56k , og ikke nok med det men på en annen maskin enn den jeg spiller med... Så da må jeg dra bort til bredbånd folk for å spille HL2 da... det kan da ikke være mulig å være så redde for det "lille" spillet sitt... Dette betyr jo faktisk at en del ikke får muligheten til å spille det, kjenner flere som ikke engang har internett, og gleder seg til HL2... Ja nå blir de sikkert glade... Men, er dette sant eller bare ondsinnede rykter? For hvis det er sant, kan Valve dra til Irak og leke Saddam... Endret 10. desember 2003 av ZkedaR Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hihi. Selfølgelig må du ikke ha internett for å spille HL2 Du kan trenge det for å bruke Steam til å laste ned updates kanskje, eller laste ned hele HL2 hvis du har serial. Men kjøper du det i butikken er det ikke noe behov fior internett i det hele tatt egentlig Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 *Pusterlettetut* Det var jammen bra, leste ett sted at du måtte ha internett, og ble litt sinna for å si det slik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå