Hofer Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Johan «Green» de Besche og Tommys Fanclub håper det blir flere turneringer etter seieren i Logitech G Open.E-SPORT: – Det er viktig å få inn flere spillere og seere Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg er helt enig. Dota2 trenger sårt flere seere i Norge for norske turneringer. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Problemet er muligens at det helt enkelt er dødsens kjedelig for de fleste som ikke spiller slikt selv. Har forsøkt å legge øya på det, men jeg vil nesten heller se den proverbiale malingen tørke. 2 Lenke til kommentar
BloodaxeNOR Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg viste ikke en gang at det var turnering... men så har det vert heller hektisk rundt juletider også. Håper jeg finner ut av det i tide neste gang da :-) Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Enkelt å løse. Vis mer rocket league Lenke til kommentar
Lasse1171 Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Visste ikke at det var turnering, hadde jeg visst det så hadde jeg sikkert sett på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå